פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון גרון אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בראשון בינואר קניתי מספר פריטים מפוקס.שלושה ימים אח"כ רציתי ללבוש את החולצה שקניתי שמתי אותה עליי וראיתי חור קטן בבד ושהחולצה פרומה בצד. נגשתי לסניף ממנו קניתי במחשבה שהמוצר הפגום יוחלף מיד ונעניתי בשלילה יש פרוצדורה נשלח למעבדה יבדקו ויחליטו ותקבלי תשובה עוד שבועיים הייתי המומה אמרתי לאחראית לא מספיק המוצר פגום ואתם לא מחליפים וגם צריך להמתין.בקשתי מספר של המנהלת והיא נתנה לי מספר של שרות לקוחות ושם אין תשובה ממש בזיוןןןןן
יחסב גרוע סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת פוקס עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.רשת פוקס עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
אם זאת יתכנו פגמים כלשהם באחדים ממוצרינו , ע"מ לברר את מהות הפגם נבדק כל מוצר לגופו בידי גורמים מקצועים ברשת
תגובה:
הסניף האמור כיבל הוראה לזכות את הלקוח , והוא יוכל לפנות אל הסניף לשם קבלת זיכוי עבור הפריט . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה