פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ויחס מזעזע מצד המוכרת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של רשת פוקס וקונה שם הרבה, במיוחד עבור הבת שלי. ביום חמישי ה-8 למאי ביקרתי בחנות שבקניון חיפה במטרה לקנות חולצות וגופיות. רוב הסחורה בחנות הייתה מקופלת על מדפים, כך שלא היה ניתן לראות חלק גדול מהדגמים והדוגמאות הקיימים. אמנם בהתחלה עברתי על כל החולצות שהיו מוצגות בתליה, אך כשפניתי למדפים מצאתי שם הרבה דגמים שלא היו תלויים והתחלתי לבחור חולצות שברצוני למדוד. לאחר מספר דקות שמעתי את קולה של אחת המוכרות (בעיני היא הייתה אחראית המשמרת) שביקשה בתוקף לא לפתוח דגמים שעל המדפים בטענה שכולם קיימים בתליה. כאשר אמרתי לה שיש הרבה דגמים שאינם תלויים היא עשתה לי פרצוף וצוותה בצעקה לאחת המוכרות ומול לקוחות רבים שהיו בחנות לעמוד לידי, היא צעקה: "תלכי ותעמדי לידה". כל הלקוחות בחנות נעצו בי מבטים והרגשתי מושפלת ביותר, כאילו הייתי פרחחית שעושה בלגן בחנות או גנבת פוטנציאלית שצריכה שיעמדו וישמרו עליה. יחס כזה אינו מקובל עלי מצד עובדת ברשת מכובדת כמו פוקס. מעבר לתחושתי הלא נעימה כלקוחה, לדעתי יש כאן בעיה שפוגעת בעקרון השיווק של הרשת – לדעתי העיקרון המנחה צריך להיות שהלקוח ימצא את הסחורה שהוא מעוניין לקנות ולא שהחנות תהיה מסודרת ושלעובדים שלה תהיה פחות עבודת קיפול. שמה של העובדת הוא שרון ואני מבקשת שהיא תקבל משוב על היחס הבלתי שירותי בעליל ואף פוגע שהיא הפגינה. אשמח לא לראותה בין עובדי הרשת בעתיד. בכל אופן לפוקס שבקניון חיפה אני לא חוזרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וטיפול משמעתי פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה