סירוב מתן זיכוי על ההפרש בזמן החלפת מוצרים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריון, קריית ביאליק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/7/08 בשעה 12:00 בערך ניגשתי לחנות פוקס בייבי שבקריון, קרית ביאליק במטרה להחזיר ולהחליף חלק מהפריטים שקיבלתי במתנה ללידה אך ניתקלתי בבעיה שבסופה חזרתי הביתה עם הפריטים ולא צלחה לי החלפת המוצרים. ואין צורך להרחיב בבעיית ההחלפות הנפוצה של מתנות ועל הקושי לבצען לאחר לידה בהתחשב בכל הכרוך בכך...כמו כן, עם כל העצב שבדבר, הפסידה הרשת לקוחה מתוך קהל היעד שלה... אמהות טריות!
טוב אז ככה, בבבואי לחנות הגשתי את המוצרים שברצוני להחזיר לבחורה שבקופה והיא עדכנה את ההחזזרה במחשב בזמן שאני הייתי עסוקה בבחירת פריטים שברצוני לרכוש. המוצרים שבחרתי לא כיסו את כל גובה ההחזרה ומנהלת החנות, לדבריה, סירבה להעניק לי זיכוי על ההפרש בטענה שאין זיכויים ברשת!!! האם זה חוקי??!! לאחר משא ומתן כושל, המהווה דוגמא גרועה ביותר לדרך שבה מנהלים משא ומתן עם לקוחות, לקחתי בחזרה את הפריטים שאיתם הגעתי, העובדת החזירה לי מהפח את החשבוניות שלי, את הדברים שרציתי לקנות השארתי בחנות (למרות שביזבזתי זמן יקר בבחירתם!) הודעתי למנהלת כי היא איבדה לקוחה (מאוד השפיע!) וחזרתי הביתה כפי שיצאתי!!!
|
לאפשר לי לקבל זיכוי על המוצרים ולבצע את הרכישה במועד שבו יתאים לי ולא לבעלת הסניף!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|