פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת פרטים מדוייקים בקשר לכרטיס מועדון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ביג קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע הצטרפתי למועדון לקוחות פוקס ולפי הסבר של המוכרת בחנות אני משלמת על כרטיס החבר 69 ש"ח ומקבלת 100 ש"ח לקנייה הבאה. דבר אחד שהיא שכחה לציין שהקנייה הבאה היא רק אחרי 1/10/08 ולא לפני. דבר שהתברר לי רק אתמול כשרציתי לממש את ההטבה. אתמול הגעתי לחנות בידיעה שיש לי 100 ש"ח שבהם אני יכולה לרכוש חולצה לחג ובקופה הסתבר לי שאין לי אפשרות לעשות זאת והסיבה שנאמרה לי שרק ב29/09 מביאים קלדניות מיוחדות שיכניסו את כל פרטי הלקוחות שהצטרפו למערכת ועד אז אפשר לבצע רכישות רק בתשלום ולא בכרטיס מועדון.(לי זה נראה תמוה שבערב חג ראש השנה יגיעו קלדניות בכדי להכניס את הנתונים למחשב) מיותר לציין שזה התירוץ הכי עלוב ששמעתי. התרעמתי מאוד על העניין מכיוון שה 69 ש"ח ששילמתי חוייבו בכרטיס אשראי שלי אבל לנצל את ה100 ש"ח אינני יכולה. אז למה שלא יחייבו גם את ה69 ש"ח החל מחודש הבא??? המוכרת הציעה פתרון עלוב שב 1/10 אני אבוא כביכול להזדכות את הפריטים שקניתי ואז לקבל זיכוי וכך לנצל את ה100 ש"ח. חבל מאוד שהמוכרת הציעה לטרטר אותי בייחוד כשיש לי תינוקת בת חודשיים בבית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מימוש מיידי של השובר פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה