פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת חולצה פגומה והתנערות מצד החברה בטיפול בבעיה נושא התלונה:
יפה שרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-30.11.08 רכשתי מחברת פוקס בקניון גבעתיים חולצה. לבשתי למחרת הרכישה את החולצה ופס הדוגמא שהיה שזור חוטים החל נפרם ונמתח בחלקה הקדמי של החולצה. באתי עם החולצה לחנות וטיפלה בי עובדת החנות בשם כרמלה. זו טענה כי יש לשלוח את החולצה למעבדה והמעבדה היא זו שתחליט. כמו כן מסרה כי תוך שבועיים ימים יחזרו אליי עם תשובה. חלף חודש ימים ותשובה לא קיבלתי. ניסיתי ליצור מספר רב של פעמים קשר עם החנות אך לא הצלחתי לתפוס אותם מאחר וכל הזמן ענה פקס. טלפון שמצלצל או אמור לצלצל בחנות שהיא פעילה ללא ההפסקה. הבנתי שאין מנוס ולכן התייצבתיי ביום 2.12.08 בחנות ושוב נכחה בחנות אותה עובדת בשם כרמלה. היא הוציאה שקית מקומטת ומתוכה את החולצה שנראתה כמו סמרטוט. התבוננתי בחולצה וראיתי כי היא נראית בדיוק במצב בו מסרתי אותה. שאלתי את כרמלה נו מה קורה והאם אפשר לבחור חולצה אחרת במקומה או לקבל זיכוי. כרמלה ענתה שעל השקית כתוב "נבדק" ומעבר לכך אין היא יודעת דבר. מנהלת החנות לא נמצאת ושאבוא מחר. הסברתי לה שאני ממתינה חודש ימים וזמני אינו הפקר ואין ביכולתי להגיע עם שני ילדים קטנים גם ביום שלמחרת. שבה כרמלה וטענה שאין היא יודעת. ביקשתי לדבר עם מנהלת החנות. ביקשתי שתיצור עימה קשר עכשיו בעודי נמצאת בחנות וזו סירבה. טענה שהיא תיצור עימי קשר. ביקשתי את הטלפון של שירות הלקוחות וזו נתנה לי טלפון שהינו פקס.התקשרתי ל144 ונתנו לי מספר אחר ודרכו השארתי הודעה בשירות הלקוחות. לאור תלונות קודמות של אנשים אחרים אודות אופן תפקודה של החברה ולאור יחסה המזלזל של המוכרת בחנות וההתעלמות במשך חודש ימים מפנייתי גם לאחר שהגעתי פיזית לחנות אין אני צופה מענה מצידם. קל ופשוט היה לקחת את החולצה ולתת ללקוח לקבל במקומה חולצה אחרת מהחנות כך הייתה נחסכת כל הסחבת, כל הטרטור וכו'. שורה תחתונה הינה שאני שילמתי כסף, קיבלתי סחורה פגומה ואין אני יכולה להנות ממנה, שכן לא ניתן ללבוש אותה.
החזר כספי או לחילופין זיכוי על מנת שאוכל לקחת חולצה חלופית פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה