פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות רכשתי לבני בן השמונה חודשים אוברול ברשת פוקס.לאחר שהלבשתי לו את האוברול ראיתי כי האוברול פגום היות וה"תיק תק" בתחתיתו כל הזמן נפתח.כאשר פניתי לחנות נאמר לי כי ישלחו את המוצר הפגום לשרות לקוחות ואקבל תשובה לאחר שבועיים שלושה.הסברתי כי זה לא הגיוני היות ומדובר בתינוק ולכן ייתכן כי כבר יהיה לו קטן.מנהלת החנות לא התרשמהמתלונתי ולא התייחסה למה שאמרתי ואמרה שאין מה לעשות וכי גם אין מנהל מעליה!! ושלחה אותי לשירות לקוחות.כמובן שהשארתי הודעה וטרם חזרו אלי!!!!!זו ממש חוצפה שרשת כזו שמכבדת את עצמה תתן שירות כ"כ לקוי ועוד על פגם במוצר שלהם.במקום להתנצל בפני ולפצות אותי על הפגם במוצר שלהם עוד מטרטרים אותי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה