פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפניות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/12/2008 קניתי חליפה לתינוק בחנות פוקס בייבי לאחר הכביסה הראשונה גיליתי שהצבע מההדפס ירד על הבד של החולצה ויצר כתמים על כל החולצה, יש לציין כי פעלתי על פי הוראות הכביסה המצוינות על הבגד.
מיד העלתי את הדברים על כתב ושלחתי דרך האתר של פוקס (בקטגוריה: "צור קשר").
שבוע עבר ולא קיבלתי כל תגובה, הוספתי מספר מילים ושלחתי שוב לפוקס, אך הפעם למספר הפקס שמצוין באתר.
שוב שבוע עבר ואין כל תגובה!
בפעם השלישית, הוספתי עוד כמה מילים, שלחתי בפקס פעמיים מהבית ופעם נוספת מהמשרד של בעלי, וכמובן שאין כל תגובה!
עוד באותו יום 1/1/2009 החלטנו להתקשר ולברר מדוע לא עונים לפניותינו.
התקשרנו, בשירות הלקוחות לא ענו לנו בכלל,וכל אחד אחר שענה העביר אותנו למישהו אחר בטענה שזה לא אחריותו. הגענו עד לשכת המנכ"ל אך גם שם לא קיבלנו מענה, אלא רק אמרו שאי אפשר לדבר איתו ושננסה שוב בשירות הלקוחות.
לאחר ניסיונות רבים להשיג בטלפון את שירות הלקוחות ענתה בחורה מהשיווק שכמובן לא יכלה לעזור לנו, אך הבטיחה להעביר מיד את מספר הטלפון שלנו לשירות הלקוחות, שיחזרו אלינו בהקדם.
ואכן לאחר כשעה, התקשרה אלינו נציגה משירות הלקוחות, ביקשנו לפקסס אליה את אשר כתבנו, היא נתנה לנו את מספר הפקס (אותו המספר אליו שלחנו את הפקסים הקודמים שלנו שמשום מה לא נעננו עליהם), הצענו לחכות על הקו ולקבל מענה מיידי, אך, היא לא הסכימה והבטיחה שתחזור אלינו עם תשובה.
אך, גם הפעם, לאחר יותר משבוע אף אחד לא חזר אלינו עם תגובה כל שהיא.
להלן העתק של הדברים כפי ששלחנו אליהם:

בס"ד, ה' טבת ה'תשס"ט 1/1/2009

הנה חלף לו שבוע נוסף מאז פניתי אליכם בפעם האחרונה, זאת הפעם השלישית שאני פונה אליכם ולא מקבלת כל תגובה, עבר כבר כמעט חודש מאז קניתי את החליפה הנ"ל. ועוגמת הנפש והאכזבה רק הולכים וגדלים.
אנא טיפולכם בהקדם!!!



כח' כסלו ה'תשס"ט 25/12/2008

המכתב הנ"ל נשלח אליכם דרך האתר שלכם (בעזרת הקטגוריה "צרו קשר") לפני שבועיים בתאריך: 11/12/2008 אך לצערי ולאכזבתי הרבה עד היום (25/12/2008) עדיין לא קבלתי תגובה וכמובן שלא המשכתי להשתמש בחליפה הנ"ל כי חיכיתי לתגובתכם. לכן אני שולחת אותו שוב ומצפה שהפעם כחברה בעלת שם שמכבדת את עצמה תתייחסו לטענותיי ותחזירו תגובה הולמת בהקדם האפשרי כדי לא לגרום לעוגמת נפש נוספת לאחר מה שקרה לבגד וגם לאחר העיכוב הגדול בתגובה חזרה.
ניתן להחזיר תשובה לפקס' מס' 02-6522021 או דרך המייל [email protected] או לטל' 052-6080834.
בתודה מראש ובברכת חנוכה שמח!



יד' כסלו ה'תשס"ט 11/12/2008

לפני כשבוע בתאריך 4/12/2008 קניתי בחנות fox baby בקניון מלחה-ירושלים חליפת בן,רגלן מיקי, מק"ט: 672762240012 בצבעstone . השבוע כיבסתי לראשונה את החליפה ולהפתעתי כשהוצאתי את החולצה ממכונת הכביסה גיליתי שהצבע מההדפס ירד על הבד של החולצה ויצר כתמים על כל החולצה, יש לציין כי פעלתי על פי הוראות הכביסה המצוינות על הבגד.
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה אצלכם, אני מאוד אוהבת את החנויות שלכם וקונה שם הרבה גם לילדים וגם לי ולבן זוגי ותמיד המוצרים באיכות מעולה, אף פעם לא קרה לי מקרה כזה עם בגדים שלכם ולכן אכזבתי גדולה כל כך, לא ציפיתי שבגד של חברה כזאת שאמור להיות באיכות מעולה ייהרס מיד בכביסה הראשונה. ממתינה לתגובתכם בנידון.
בברכה ובתודה מראש!
לימור
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר+פיצוי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה ועל הפסד הזמן בו הבגד לא נלבש פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה