פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון תחנה מרכזית-סיטי אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ב14.1.09 קניתי בסניף פוקס בעזריאלי ג'קט אפור כאשר הגעתי הביתה ומדדתי אותו שנית הריץ הרץ שלו היה כניראה פגום והתפרק לחתיכות .
יום למחרת ניגשתי לסניף אשדוד- תחנה מרכזית והייתי בטוחה כי ניתן להחליף את הפריט בפריט חדש כיוון שהוא נקנה רק אתמול ומעולם לא נלבש
ונאמר לי שהם לא מחליפים אלא שולחים למעבדת שירות ורק עוד שבועיים - שלשה יחזירו לי את הג'קט (אם בכלל ניתן לתקן)
ממש לא ברור לי מדוע אני צריכה לחכות שלשה שבועות עבור משהו חדש שקניתי שהיה לא תקין?

ממתינה לתשובה.
החלפת מוצר במקום או קבלת זיכוי. פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה