פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת מידע שגוי בעת רכישת כרטיס מועדון מרשת "פוקס" וחוסר מענה לפנית לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי כרטיס מועדון של רשת "פוקס" בסניף קניון מודיעין. לשאלתי באם ניתן להשתמש בכרטיס ע"י תשלום בכרטיס "חבר"- נעניתי שאכן ניתן.
לפני כשבוע, כשרציתי להשתמש בכרטיס- נאמר לי בסניף "פוקס" בישפרו סנטר מודיעין שלא ניתן להשתמש בכרטיס ע"י תשלום בכרטיס "חבר".
מעל לשבוע שאני משאירה הודעות טלפוניות בשירות הלקוחות של פוקס לשם ביטול כרטיס המועדון אך עד כה לא נעניתי.
אודה לעזרתכם,
העברת מידע שגוי ע"י עובדי הרשת סוג הנזק :
מענה לפניות הטלפוניות והחזרת עלות הכרטיס. פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
העניין טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה