|
|
|
|
|
|
העברת מידע שגוי בעת רכישת כרטיס מועדון מרשת "פוקס" וחוסר מענה לפנית לקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי כרטיס מועדון של רשת "פוקס" בסניף קניון מודיעין. לשאלתי באם ניתן להשתמש בכרטיס ע"י תשלום בכרטיס "חבר"- נעניתי שאכן ניתן.
לפני כשבוע, כשרציתי להשתמש בכרטיס- נאמר לי בסניף "פוקס" בישפרו סנטר מודיעין שלא ניתן להשתמש בכרטיס ע"י תשלום בכרטיס "חבר".
מעל לשבוע שאני משאירה הודעות טלפוניות בשירות הלקוחות של פוקס לשם ביטול כרטיס המועדון אך עד כה לא נעניתי.
אודה לעזרתכם,
|
העברת מידע שגוי ע"י עובדי הרשת |
סוג הנזק : |
מענה לפניות הטלפוניות והחזרת עלות הכרטיס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל |
שם ותפקיד: |
העניין טופל מול הלקוח |
תגובה: |
טופל מול הלקוח |
פתרון: |
|
|
|