פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגדים שהועברו לשירות לקוחות ואין אפשרות למצוא אותם נושא התלונה:
בן זקרי אורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה י-ם כתובת:
קניון מלחה י-ם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני בערך כחודש פניתי לחנות פוקס ילדים בקניון מלחה לאחר ש- 3 שמלות שקניתי לבנותיי נקרעו לאחר פעם אחת שנלבשו (כנראה הסחורה של פוקס כבר לא מה שהייתה פעם), קיבלתי פתקית והבטחה שהשמלות יחזרו משירות לקוחות אחרי שבועיים לכל היותר, לאחר כמעט חודש כאשר לא צלצלו אליי הרמתי טלפון ודיברה איתה אותה מוכרת שקיבלה ממני את השמלות - מזי, היא רצתה את מספר הפתקית אך לצערי איבדתי אותה, אינני מצליחה למצוא אותה, והיא טוענת שאין דרך אחרת למצוא את השמלות - מה ז"א? היא לקחה ממני את הפרטים שלי מה הבעיה שלה לפתוח את הפנקס ולמצוא את שמי? היא לא מוכנה, כל פעם שאני מצלצלת היא עסוקה ולא יכולה לבדוק, היא טוענת שכל אחד יכול לבוא ולהגיד שהוא שם פה בגדים, אמרתי לה שאני אזדהה בפניה - אין לי סיבה להמציא, מדובר בשמלות שעלו כל אחת מעל 100 שקלים, אני קונה ותיקה מאוד של פוקס וזו שנה ראשונה שקורה לי דבר כזה, אני מאוד מאוכזבת מהשירות- היא הפנתה אותי לשירות לקוחות, השארתי שם 2 הודעות, כולל באתר שלהם והם לא חוזרים אליי
עלבון סוג הנזק :
אני מבקשת שימצאו את השמלות או שייתנו לי זיכוי עבור השמלות פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוח לפתרון הבעיה תגובה:
העניין בא על פתרונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה