פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות- מכתב שנשלח לפני חודש ישירות ולא נענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הריני לפנות אליכם בתלונה על שירות לקוחות של מוכרת בשם סברין קסאס בחנות פוקס בייבי בדיזינגוף סנטר, כדלקמן:


1. הנני לקוחה ותיקה של פוקס, בעלת כרטיס מועדון
ב9/6/09 נכנסתי לחנות פוקס בייבי בדיזינגוף סנטר, על מנת להחליף מתנה שנרכשה עבור ביתי - שמלה שעלתה 89.90 ונעליים בעלות 39.90.
2. בחרתי 4 פריטים וניגשתי לקופה לבצע את ההחלפה. להפתעתי נמסר לי שכיוון שהפריטים נקנו במבצע של 2 + 1 – אין אני יכולה לקנות פריטים במחירים שונים ואני מחויבת לבחור 2 פריטים בדיוק באותה עלות של הפריטים שאני מחזירה.
ניסיתי להסביר למוכרת בשם סברין קסאס – שאין אני מעוניינת בפריטים אחרים ואין אני מבינה מה ההיגיון לחייב אותי לרכוש פריט 1 במחיר 89.9 ₪ ועוד פריט 1 במחיר 39.9 ₪ אם בחרתי 4 פריטים ולא 2 שמסתכמים באותו הסכום. המוכרת החלה לצעוק עליי שאני לא מבינה, ש"ככה זה שרוכשים פריטים במבצע" ושאין לי מה לעשות וזה מה יש.

3. הנני עו"ד העוסקת בין היתר בשירות לקוחות, ועל כן אני מודעת היטב לחוקי הצרכנות ולאף לשירות לקוחות תקין מהו. ניסיתי לבקש הסבר על ההתעקשות הלא סבירה וחילופי הדברים בינינו הגיעו להרמת קולות מהירה- יותר שלה עליי!!! כשציינתי בפנייה שאני הלקוחה והיא לא יכולה לצעוק עליי- לקחה אותה המוכרת את הפריטים שרציתי להחזיר- שמה אותם ברוגז ובעצבים בתוך שקית של פוקס, זרקה לי את הקבלה וציינה כי אני יכולה ללכת למקום אחר או לפנות לשירות לקוחות- ופשוט עזבה את עמדת הקופה!!! (יודגש למען הסר ספק כי לא נעשה חלילה כל שימוש במילים לא יפות שהצדיק התנהגות חצופה כזו מצד המוכרת).

4. אחרי מספר דקות, הסכימה להחליף לי את הפריטים, בתנאי שאפסיד 35 אחוז מהעלות של אותם פריטים שהוחזרו, כך שבמקום סך של 130 ₪ אוכל לקחת פריטים רק בשווי של כ- 90 ₪. על מנת לצאת מהחנות ולסיים את הסיטואציה הלא נעימה הסכמתי וכך היה.

5. לא ייתכן כי מוכרת בחנות תשכח את תפקידה בשירות לקוחות, תצעק על לקוחה (בפני אנשים רבים יש לציין), תתנהג באופן שמבייש אותה וודאי מבייש את חברתכם.

6. יצוין אף כי לא נערכה כל בדיקה מצד אותה מוכרת לגבי עלות הפריט הנוסף שניתן במתנה (בעת הרכישה המקורית) - אולי עלותו הייתה רק 10 ₪ ואז לא היה הכרח להוריד 35% מעלות הפריטים. הרי מדובר בכסף ששולם לחברה – ואין כל סיבה או הצדק למנוע מלקוחה לקבל פריטים באותו סכום ששולם. מיותר לציין כי היא אף התריסה בפניי כי אין שום סיכוי ש"אהנה" מהמבצע של פריט 2 ב- 19 ₪, כפי שכבר היה באותה עת בחנות.

אודה על תגובה למכתבי, בייחוד אשמח לדעת כי ימוצה הדין עם אותה מוכרת.
+ עלבון+ עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתייחסות פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
העניין בטיפול חמור של הרשת תגובה:
בתום הטיפול ניצור קשר עם הלקוח באופן ישיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה