פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצרים פגומים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה כתובת:
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש רכשתי שתי חולצות בחנות פוקס למבוגרים בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בכביסה הראשונה שתיהן התכווצו. כשהגעתי לחנות לא הסכימו להחליפן ואמרו לי שהחולצות יישלחו לחברה וכי משרות הלקוחות יחזרו אלי תוך שבועיים לכל היותר. עברו שבועיים ושום תגובה. התקשרתי לשירות בלקוחות והסתבר שמדובר במענה קולי להשארת הודעה. שוב לא חזרו אלי. רק לאחר יומיים נוספים, משהשארתי הודעה זועמת, חזר אלי אלעד והבטיח לטפל. באותו יום התקשרו אלי מהחנות והודיעו לי שאני יכולה להגיע לקחת חולצות חדשות. כשהגעתי לחנות לאחר כשבוע (6.8.09 אחה"צ) היתה במקום מוכרת חמוצת פנים שלא ידעה במה מדובר. רק לאחר שהתעקשתי היא התקשרה למישהי אחרת ואז הודיעה לי שההיא לא עונה. בשלב זה כבר הרמתי את קולי והודעתי לה שאין בכוונתי לעזוב את החנות ללא חולצות או החזר כספי. רק אז היא הואילה לבדוק את מספר הפנייה שלי בפנקס ואמרה לי שאוכל לקחת פריטים בערך של 150 ש"ח. מיותר לציין שהדגמים המקוריים שרכשתי כבר לא היו במלאי ונאלצתי לבזבז זמן על מדידות ולהתפשר על פריטים שפחות מצאו חן בעיני. הסכום של שתי החולצות עמד על 180 ש:ח אבל מכיוון שהיתה הנחה של 50% על כל החנות חשבתי שאצטרך להוסיף רק 15 ש"ח. ברם, בקופה טענה המוכרת לתדהמתי כי עלי לשלם 30 ש"ח.לשאלתי מדוע איני מקבלת 50% הנחה השיבה לי כי זה בגלל שלא היתה ברשותי החשבונית המקורית.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר על ההפרש פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה