פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מן הגרועים ביותר..! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון תחנה מרכזית ומתחם רביבו אשדוד כתובת:
פוקס בייבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טירטרו אותי כמה וכמה פעמים ע"מ לממש הטבה שהיתה מגיעה לי.נרשמתי למועדון של פוקס בערב פסח וקיבלתי כרטיס הטבה של 100 שקלים ונאמר לי מפורשות ע"י המוכר מתי שאת רוצה תגשי ותנצלי את הזיכוי. הגעתי באוגוסט ורציתי לקנות לבני בגד חמוד בזיכוי. הסתובבתי הרבה זמן בחנות עד שבחרתי את הבגד. בקופה נאמר לי : "מצטערים, פג לך התוקף של הזיכוי יכולת לממש אותו רק תוך חודש! הלכתי בפחי נפש, למחרת התקשרתי לשירות לקוחות שלהם והאריכו לי אותו עד ל20.09 ונאמר לי שתוך יום-יומיים אני אוכל להשתמש בו. הזדרזתי לחנות אך הבגד כבר לא היה. בחרתי שוב, ובקופה נאמר לי שוב.:"מצטערים הכרטיס לא עובר.." . חיכיתי עד לבוקר שיהיה אפשר ליצור איתם קשר {מענה קולי} הבחורה שחזרה אלי אמרה לי : "אין שום בעיה , אני לא מבינה למה הכרטיס לא עבר תגשי שוב ואני מאריכה לך עד ל 1.10 " המתנתי עד להזדמנות חוזרת לקפוץ לשם, ושוב אותו סרט! מסבתובבת, בוחרת, מודדת,{לתינוק] ובקופה לא עובר..
כך 4 פעמים! אני מתקשרת אומרים לי הכל בסדר.. אני מחכה לחופש מהעבודה הולכת עד לפוקס {שכל הסניפים רחוקים ואני נזקקת למונית } בפעם האחרונה ביקשתי מהקופאית שתבדוק עם הכרטיס עובר שאני לא יבזבז סתם את הזמן. והיא אומרת לי מצויין. אין איתו בעיה. אך לאחר הקניה והמדידה {לתינוק!} לא עובר..
אני ממש כאובה מהזלזול הזה. ליסוע 4 פעמים אליהם ולחזור ריקה.בשבילי שאני אשה עובדת זה בזבוז זמן כסף! אנרגיה ועוגמת נפש!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
צר לי על המקרא
לאור פניתה של הלקוחה
בוטלה הטבת ה100 ש"ח
ותחתיה הוספו נק' לחשבון המועדון , שיעמדו לרשותה החל ממחר , וללא הגבלת זמן
תגובה:
הוספת נק' לחשבון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה