פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס שיקרי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שני 21/03/10 בקרתי בחנות של הרשת באשקלון וחיפשתי חולצה מסויימת. מאחר ולא היה חולצה שרציתי, המוכרת החביבה עזרה לי למצוא את החולצה בסניף אחר של הרשת בקניון רחובות. המנהלת באשקלון דברה עם המוכרות ברחובות, מאחר ושם נמצאה החולצה המבוקשת. היא בקשה לשמור על שמי את החולצה וידעה אותם שאגיע ביומיים הקרובים.
פעמיים וידאתי עם המנהלת באשקלון שאכן החולצה שמורה עבורי.
היום בתאריך 24/03/10 הגעתי במיוחד מאשקלון לחנות בקניון ולהפתעתי אף אחת מהמוכרות לא ידעה על בקשה שכזאות מסניף אשקלון ולא מצאו שקית השמורה על שמי.
לבסוף אחת מהמוכרות (אני חושבת שמה ימית) אמרה " שהיא שוכרת שצלצלו אליה מאשקלון ואמרו לבטל את הבקשה לשמירה כי הקליאנטית לא תגיע"
זה שקר שגרם לי לבזבז את זמני היקר, כספי בדלק ותחושת אוגמת נפשף על השקר הגס אתו הייתי צריכה להתמודד.
בכונתי לברר עם סניף אשקלון את הנאמר.

בנוסף הרגשתי חוסר אכפטיות וחוסר מקצועי לכל העניין בסניף רחובות.

לטיפולכם.
עוגמת נפש, כספי וכו' פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת FOX עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.
תגובה:
בהמשך לטיפול בתלונתך, המקרה חמור בעיננו ולכן טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם .

נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו .
בברכה
רשת FOX
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה