פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי בעת הצטרפות למועדון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש ינואר רכשתי ביגוד בסניף הרשת בדיזינגוף, ובהגיעי לקופה הציעו לי להצטרף למועדון בעלות 70 שח תמורתם אקבל זיכוי ב-100 שח לקניות עתידיות. לשאלתי האם הזיכוי מוגבל בזמן- נעניתי שתקף למשך השנה. בבואי בתחילת מרץ לבצע רכישה תמורת זיכוי זה, נאמר לי בקופה שהתוקף הוא לחודש מיום ההצטרפות. לשאלתי היכן מצויין התוקף- הראו לי שירבוט של הספרה "2"(המסמנת את פברואר לכאורה) על הכרטיס, והפנו אותי לכיתוב כי הזיכוי תקף לחודש לאחר ההצטרפות. אמנם לא קראתי את האותיות הקטנות בהצטרפותי, אולם שאלתי מפורשות ונאמר לי שהזיכוי לא מוגבל בזמן לשנה. אם הייתי יודעת על ההגבלה- הייתי מצטרפת בשלב מאוחר יותר, שכן לא הייתי בארץ באותו חודש ממילא. אציין כי אני ובעלי הננו הורים שבדרך לתינוקת, וזו הסיבה להצטרפות למועדון. אני מבקשת לזכות אותי בסכום הקנייה בגין ההצטרפות למועדון, כיוון שלעולם לא הייתי מסכימה לשלם למעשה 100 שח תמורת חברות במועדון רשת זו או אחרת, אם הדבר לא היה ניתן בתמורה לזיכוי. אני מעוניינת מאד להמשיך לבצע את קניותיי העתידיות ברשת שלכם, אולם ההתנהלות התמוהה של הסניף, הצגת הנתונים שלא כהווייתם בעת הצטרפותי, והעלות של המועדון ללא זיכוי בתמורה אינם מקובלים עלי

בברכה

שרית ליבוביץ

מספר חבר מועדון: 579362
054-6750456

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
צר לי על אי ההבנה שנוצרה
תגובה:
לאור האמור בפנייתכם , אישור ביטול עסקה ישלח לביתכם . באמצעותו תוכלו להזדכות על הכרטיס בכסף , ולרוכשו מחדה במידה ותירצתו הכך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה