פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשבועיים רכשתי חולצה בחנות פוקס בקניון הזהב,
לאחר שלבשתי אותה פעם אחת כבסתי אותה באמצעות השרייה (ולא במכונת כביסה),
החולצה דהתה, התקמטה לגמרי וכעת לא ראויה ללבישה,
תלונתי הועברה למח' שירות הלקוחות של פוקס ונענתה בשלילה-לא נמצא כשל במוצר ולכן איני זכאית לפיצוי.,
לאחר טלפונים מרובים הגעתי לאלעד מנהל לקוחות שטען כי אין נזק בחולצה ולכן איני זכאית לפיצוי, לא עניין אותו כי אני לקוחה וותיקה,חברת מועדון המאוכזבת מאוד מהמוצר ממנו לא נהניתי ושלמתי ממיטב כספי ובעיקר מהיחס המזלזל בתלונתי.
לא ברור לי לאן עלי לפנות עוד, איך ייתכן שחברה כל כך גדולה ופופלארית לא מסוגלת לקחת אחריות על מוצריה שברור לחלוטין שאינו תקין? שהרי מוצרי החברה לא נועדו ללבישה חד פעמית מן הסתם...
אודה לתשובה,
קרן
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
מדובר במוצר אשר נמכר במאות ולא נמצא ליקוי דומה .
המוצר נשלח לבדיקה פרטנית ע"י מומחה מטעם הרשת .
למרת בדיקה זו לא נמצא ליקוי במוצר . אנו נוהגים לזכות גם אם במהלך בדיקה מתעורר ספק , אולם לא כך היה במקרא זה
תגובה:
שלום רב
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
מדובר במוצר אשר נמכר במאות ולא נמצא ליקוי דומה .
המוצר נשלח לבדיקה פרטנית ע"י מומחה מטעם הרשת .
למרת בדיקה זו לא נמצא ליקוי במוצר . אנו נוהגים לזכות גם אם במהלך בדיקה מתעורר ספק , אולם לא כך היה במקרא זה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה