פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פוקס כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אפריל רכשתי לבן זוגי מספר חולצות בחנות "פוקס" בקנין (היה איזה סוג של חולצות אפור, שחור, לבן ב 50 שח לחולצה)
בלבישה ראשונה החולצה התחילה להיפרם, כשזה קרה בחולצה השניה התקשרתי לשרות הלקוחות כדי לשאול מה לעשות. אחרי שהשארתי הודעה במענה הקולי בשרות לקוחות ולא חזרו אלי התקשרתי למשרדי ההנהלה וביקשתי שידאגו לדבר עם מענה אנושי - הם דאגו שיחזרו אלי. האיש משרות הלקוחות אמר לי לקחת את חולצה לאחת החנויות.
לקחתי את החולצה לחנות, שם נתנו לי פתק ואמרו לי שישלחו למעבדה לבדיקה (מעבדה!!) נמסר לי פתק עם תאריך מסירה (5.5) וקוד. נאמר לי שיצרו איתי קשר עד שבועיים.
כמובן שאיש לא חזר אלי (היום 21.5) כשהתקשרתי לחנות אמרו לי שהם עסוקים ונא לחזור אליהם בעוד עשר דקות..
חזרתי אליהם, כשענו לי לטלפון, אחרי שהם התדיינו בינהם כשהם לא יודעים איך לענות לי החליטו המוכרים לומר לי לבוא ולקחת חולצה אחרת (מיותר לציין שאת כל הדיון של "מה אני אומר לה?" "אני לא יודעת איפה זה.." אני שומעת בטלפון)
זה שרות?? למה לטרטר? למה לא יכולתי לקחת חולצה אחרת לפני כמה שבועות?
וחוץ מזה, מהשש חולצות נפרמו עוד שתיים, שאני אלך לשם שוב?? אני ממש לא רוצה מהם עוד חולצה. אני רוצה את הכסף בחזרה. את החולצות הנותרות שנפרמו אני אהפוך לסמרטוטים לבית.
כספי סוג הנזק :
הסבר לצורת העבודה פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
אנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה לך.
זיכוי עבור פריט במזומן ניתן לצערי לקבל אל מול חשבונית בלבד
אם זאת נשמח לנסות לסייע באיתור החשבונית במידה וזו אינה לרשותכם.
תגובה:
במידה ונתקלתם במקרא נוסף , אנא שלחו אותו לבדיקה דרך הסניף הקרוב למקום מגורכם , ואנו נדאג להעניק לכם טיפול הולם . ונדאג שהתשובה תהיה מהירה והוגנת
בברכה
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה