פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וביזיון של שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בפוקס בבאר שבע שעון יד שבו קיים מצפן. אני טיילן ולכן חיפשתי שעון עם מצפן שיוכל לשרת אותי. הקנייה נעשתה בחופזה, וכשחזרתי הביתה נמצא כי המצפן כלל אינו פועל. חזרתי כעבור שבוע בערך לחנות ושלחתי אותו לתיקון. כעבור שלושה שבועות כשהגעתי לקבל בחזרה את השעון, נוכחתי לדעת כי הוא אומנם "תוקן" אך המצפן עודנו לא עובד. המוכרות התעוזה גדולה התווכחו איתי על כך שהמצפן אכן זז, אז לימדתי אותן כמה דקות איך אמור לעבוד מצפן. בכל אופן ביקשתי מהן זיכוי כי אינני מעוניין יותר בשעון ולא בתיקון. הן ענו שהן אינן יכולות לזכות אותי. אז שלחתי שוב את השעון לתיקון והפעם ציינו אני והמוכרות על גבי טופס התקלה- "הלקוח מעוניין בתיקון המצפן ואם אי אפשר- הוא מעוניין בזיכוי". כעבור שלושה שבועות נוספים התקשרו אליי מהחנות והודיעו לי שהשעון חזר מהתיקון אך המצפן עודנו לא עובד. הפעם כבר ממש התעצבנתי וביקשתי זיכוי ואם הן לא יכולות לתת לי אז שיפנו אותי למנהל. הן (המוכרות) מצידן הפנו אותי לשירות הלקוחות של פוקס. השארתי שם ומספר טלפון וכעבור שבוע חזרו אליי משירות הלקוחות. התחלתי לספר לנציג האפאטי את הסיפור והוא מצידו אמר שזה לא עניינו והביא לי את מספר הטלפון של כוכי ממחלקת שעונים (למרות שהפצרתי בו שאינני מעוניין כ-ל-ל בשעון יותר. אני רק רוצה זיכוי כבר!!) אבל הוא כבר העביר אותי לכוכי. כשדיברתי עם כוכי התגלתה אליי בת אדם מאוד לא סימפטית שטענה שכלל לא מגיע לי זיכוי מאחר והמצפן שבשעון הוא לדקורציה בלבד. הטחתי בה כי אם העובדות הן כאלה- אז יש להתריע בפני הלקוח הרוכש את השעון כי המצפן הוא רק ליופי, ומאחר ולא התריעו אותי הכזה דבר- אני דורש זיכוי כי כרגע אין לי צורך בשעון הזה ולדאבוני שילמתי על שעון עם פונקציה שכלל לא פועלת בו. כוכי מצידה- העבירה אותי בחזרה לתפריט הראשי של שירות הלקוחות. ניתקתי וחזרתי אליה שוב אך היא ניתקה. ומאז אי אפשר להשיגה (כמה שבועות). אני ממש רותח על שירות הלקוחות המבזה הזה. אינני יודע מה לעשות! כל שאני רוצה הוא זיכוי! כל כולו מאה שקלים!
כספי סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
המקרא טופל ישירות מול הלקוח
בברכה
אלעד פוקס
מנהל קשרי לקוחות
רשת פוקס
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה