פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גן העיר כתובת:
פוקס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שירות הלקוחות ברשת פוקס, ובסניף גן העיר בפרט, פשוט מחפיר.
רשת זו שמתימרת להיות אחת מהרשתות המובילות בארץ, פשוט לא הפנימה
את העובדה שהגענו למאה ה-21 ולא ניתן להתנהל עם שירות של מדינת
עולם שלישי ולטרטר את הלקוחות. לא יתכן שלקוח צריך לפנות לשירות מענה
קולי (לאחר שטרח והגיע לחנות) על מנת להשאיר את פרטיו כדי שיחזרו אליו (מי יודע מתי?) על מנת לוודא אם פריט מסויים (שמוצג בקולקציה באינטרנט) מונח על אחד המדפים אי שם באחד הסניפים ברחבי ישראל..
מנהלת החנות מיטל וצוות המוכרות שלה (גן העיר) גרמו לי היום פשוט לצאת בכעס מהחנות ולא להשאיר שם שקל אחד לטובת פוקס.
לאור זאת נכנסתי לרשת קסטרו שליד, ויצאתי שביעת רצון בהחלט!
ברשתות כמו גולף, אינטימה, קסטרו הנני זוכה לשירות מצויין, אים שום בעיה לבדוק מיידית על פריט כלשהו שבקולקציה בסניף אחר, וגם לחכות יומיים שלושה
עד שהפריט יגיע לסניף שאליו נכנסתי.
למרות שהנני חברת מועדון של פוקס לא אממש חברות זו בסניפי הרשת.




פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
ברגעים אלו יצור לציג חברה עם הלקוחה קשר תגובה:
בברכה
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה