פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה וחוסר נימוס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני קונה בפוקס כבר שנים, אני חברת מועדון ולפני כמה שנים אפילו עבדתי באחת החנויות של הרשת. אני מכירה את הבגדים שלהם מצוין ולכן כשרכשתי ג'ינס לפני שלושה ימים ידעתי שהוא אמור להתרחב, אבל שאלתי את המוכרת בחנות האם אני צריכה לקחת מידה קטנה יותר והיא אמרה בפירוש שלא.
קניתי את המידה הגדולה יותר ולאחר לבישה של חמש שעות המכנסיים התרחבו במידה וחצי לפחות! חזרתי לחנות יום לאחר מכן - יומיים לאחר הרכישה והמוכרת אמרה שאין מה לעשות עם זה.
כמובן בשירות הלקוחות אין מענה. אולי אנחנו "פוקס פרינד'ס" אבל הם ממש לא חברים של הצרכן.
נוסף על כך - האתר שלהם לא עולה כבר יומיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
על מנת שנוכל להעניק טיפול נכון
תגובה:
נא העבירו את הפריט לבדיקה דרך כל אחד מסניפינו
תודה מראש
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה