פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על עובדת ברשת ועוגמת נפש. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הום פוקס ביג באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את מחאתי ותלונתי על עובדת ברשת FOX HOME ביג באר שבע בשם ליאורה (אחראית משמרת).
אתחיל מלספר את הסיפור- ביום חמישי ה- 2.9.2010 הגעתי לרשת החנות שבכוונתי להחזיר מתנה שקיבלתי לחג ולרכוש מוצרים.
המתנה הייתה בשווי 50 ₪, זוכיתי ב 50 ₪ קניתי מפה בשווי 150 ₪ ושילמתי בכרטיס אשראי 100 ₪ לאחר התשלום רכשתי עוד מוצרים בשווי 163 ₪ ואז הציע לי ואז הציעו לי לקנות מוצרים בשווי 300 ₪ ולשלם רק 200 ₪ עבורם ולהיות חבר מועדון. עשיתי את מה שהציעו לי, קניתי את המוצרים, באתי לשלם והיה צורך לבטל את החשבון הראשוני של ה 150 ₪ של המפה כדי לעשות חשבון משותף של כל המוצרים. נעשה ביטול כרטיס אשראי של 100 ₪ את ה-50 ₪ של הזיכוי של המתנה לא קיבלתי בחזרה בחשבון החדש, מיכון שאמרה לי ששילמתי 100 שקלים על המפה בחשבון הקודם ולא 150 ₪ למרות שהסברתי שביטלנו את החשבון הקודם וכעת מתחילים חשבון חדש, שבפועל מגיע לי 50 ₪ של הזיכוי!. על המפה בחשבון שילמתי 150 ₪ ולא 100.
וקניתי את שאר המוצרים, עשיתי כרטיס מועדון אבל את ה- 50 עדיין לא קיבלתי. לאחר ויכוח שנימשך כ-3 שעות באותו יום ויתרתי ונסעתי הביתה וחזרתי ביום ראשון לעוד ויכוח של שעתיים, אך המוכרת בשלה לא מוכנה להודות בטעותה.
זה בנוסף שדיברה אל הילדה לא יפה ואמרה לה " זה כולה 50 ₪ מה את בוכה?", "אוי אוי אוי ממש טרגדיה", ולי אמרה " אני ישלם לך מהכיס שלי, זה תרומה, אני יחשוב שתרמתי אותם לבית הכנסת.
בחנות היו המון לקוחות והמוכרת עדיין לא הסכימה להודות בטעותה ומול כל הלקוחות התנהל ויכוח קולני, וגם לאחר ניסיונות של אני צוות העובדים להסביר לה שטעתה היא לא הייתה מוכנה להודות, וגם לאחר שניהלה שיחת טלפון עם המנהלת היא עמדה על שלה.
רק לאחר שעתיים של צעקות, ויכוחי והשפלות הגיע עובד בשם נדב שהסברתי לו את העניין ואמר שאני צודק, ורק לאחר מכן הסכימה ליאורה לתת לי את הזיכוי המיוחל. יש לציין שיצאתי מהחנות עצבני, מושפל, ממורמר, כעוס, ובלי קול. הכסף הפך לטפל בעיניי, והעיקר היה העיקרון שהעובדת ידעה שהיא טועה ובכל זאת לא הייתה מוכנה להודות בטעותה.
*** אבקש לטפל בנושא בדחיפות ולעומק ולקבל את תשובתכם בהקדם האפשרי.

עוגמת נפש, עלבון, נזק כספי ובזבוןז זמן. סוג הנזק :
פיצוי כספי + היתנצלות פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
העניין יבדק בקפידה , ונדאג לתשובה ישירה
בברכה
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה