פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתשובתכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ב 23 לחודש שלחתי לכם תלונה לגבי שימלת גינס שמתפוררת. קיבלתי תשובה לגשם לסניף הקרוב ולהשאיר שם את השימלה. אכן עשיתי כן ולמחרת קיבלתי טלפון לבוא ולקחת זיכוי .
זה טוב ויפה שאתם נותנים זיכוי אך ממש לא בסדר שאתם לא מבררים עם הלקוח האם הוא רוצה שיתקנו את השימלה . ששאלתי את המוכר למה לא תיקנו אמר שאתם לא נוהגים לתקן ולהתעסק בכך ואתם פשוט נותנים זיכוי .
אין לי דרך להשיג את השימלה יותר כי היא כבר לא בחנויות כי יש קולקציה חדשה אם הייתי יודעת שאתם לא מתקנים הייתי עושה את השיקולים הכספיים שלי והולכת לתופרת לברר כמה עולה תיקון השימלה לפני שהייתי מוסרת לכם.
ביקשתי את השימלה בחזרה ושאני אתקן ואמרו לי שלא ניתן לקבלה .
זה לא בסדרשלא נתנו לי את האפשרות לבחור ולעשות את השיקולים שלי
אם עדין היתה השימלה בחנות לא היתה בעיה אבל יודעים שכבר אין אותה לכן היו צריכים לשאול אותי מה ההחלטה שלי לגבי השימלה .
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת השימלה פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
בדקתי את עניינכם .
פריט שלא נשלח עם בקשת לקוח להחזרת הפריט בכל מצב , מזוכה .
תגובה:
לצערי הואיל והפריט האמור היה פגום הוא אינו בנמצא יותר
אנו מזמינים אותך לבחור פריט חליפי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה