פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיכום השיחה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום קיבלתי מכם היום 14 לחודש תגובה על שימלה שהתפוררה ושלא נתנו לי את האפשרות לקבלה בחזרה . התשובה היתה שאם לא היה מצוין לכם שיש להחזיר את הפריט בכול מקרה אז המקרה בעצם אבוד.
אם זאת שעשתה איתי את תהליך ההחזרה היתה מציינת שצריך לעשות זאת זה היה נפלא .
אף אחד לא אומר לנחש שצריך לעשות זאת
אתם צריכים ליידע את המוכרים שלכם לידע את הלקוחות שפוקס לא משקיעה מאמצים לתקן ונותנת ישר זיכיו ושללקוחות יהיה זכות לבחור .
עוגמת נפש סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שם ותפקיד:
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
אם זאת , במקרים בהם נמצא פגם יצור במוצר זה או אחר על אף מאמצינו למנוע זאת , אנו נוהגים לזכות את המוצר הפגום
תגובה:
כך נהגנו בעניינכם שכן לא ידענו כי הנכם מעוניינים במוצר הפגום , ולא בזיכוי.
ועבור אי ההבנה והנעימות אנו מתנצלים מקרב לב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה