פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפת סחורה והתנהגות מזלזלת של המוכרת!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דודה שלי קנתה לפני שבוע בגד מפוקס בי-ם ובאה היום לקניון איילון להחליף משום שהיה גדול.
הבגד עדיין עם הטיקט וחשבונית מצורפת .
המוכרת ששמה מורן מקניון איילון סרבה בכל תוקף בטענה שהיא לבשה את השמלה.
השמלה עדיין עם הטיקט!!!!!!!!!
היא טענה בנוסף שיש ריח של בושם...עד כמה שידוע לי (וראיתי זאת בעיניי) המוכרות עצמן לובשות למשך היום בגדים מהחנות ובסוף היום מחזירות!!!
דודה שלי מוכנה שתשלחו את השמלה לבדיקה אם היה בה שימוש.
מורן "יקירתי" דרך ארץ לא תזיק לך , ולהתנהג בצורה כזאת לאדם מבוגר לא מוסיפה לכבודך.
הטלפון שקיבלתי מדודתי עכשיו כשהיא רועדת מעצבים ובוכה רק גורם לי להילחם ולוודא שלפעם הבאה לא ניתקל בשירות לקוחות שכזה!
כשדודתי יצאה מהחנות ,יצאו אחריה עוד אנשים חיזקו אותה וביקשו ממנה לא לוותר.
לדודה שלי אין כוח להילחם אבל אותי זה פשוט מקומם!!
זה פוגע לא רק בלקוחות אלא גם בעסק!!!
בנוסף ,כשדודה שלי אמרה שהיא תתלונן אמרת שאינך פוחדת .
אז אני לא רוצה להפחיד אותך מורן ,חס וחלילה , אבל חשוב לי מאוד(!!!!!) לוודא שלא תשתמשי במשפט החכם הזה.
אשמח לדעת שמישהו שאכפת לו קצת יותר מהעסק מטפל בתלונה ויעדכן אותי בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לוודא שאנשים כמו מורן ילמדו קצת על כבוד לאנשים אחרים !!!! פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
קיבלנו את פנייתך אלינו, ואנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה לך.

תגובה:
לאור השתלשלות העניינים, וכיוון ששביעות רצונך ושביעות רצון לקוחותינו בכלל חשובה לנו -המקרה טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם
בברכה
אלעד פוקס
מנהל קשרי לקוחות
רשת פוקס
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה