פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אעלק "אמנת שירות" - פוקס הום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פוקס הום ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
אני במקומכם פוקס הום יקרים לא הייתי טורחת לפרסם באתר הבית שלכם את "אמנת השרות". במיוחד לאור העובדה שהפער בין האמנה למציאות מבזה.
שביעות רצון לקוחותינו", "מקצועיות", "שאיפה לשיפור"... איפה כל אלו היו ברגע שבאמת עמדתי מולכם??
לפני החגים יצאתם במבצע שובר שוק.. "רכשו ב300 שלמו רק 200" כמו כל אשת בית התייצבתי בחנות פוקס הום ורכשתי את כל מתנותי לחגים וגם את כל גחמותי מהחנות. סה"כ סכום הרכישה הגיעה ל 564 ש"ח ולאחר 100 ש"ח הנחה שלמתי רק 464. מרוצה ומאושרת חזרתי הביתה... עד הרגע שנעמדתי מולכם על מנת להחליף את אחד המוצרים ששויו לא עולה על 50 ש"ח.
בלי להסס אמרה לי המוכרת ששוויו של המוצר נמוך משווי הרכישה בשל ה100ש"ח הנחה שקיבלתי. למה?? הרי רכשתי ב254 ש"ח מעל סכום הרכישה המינימאלי שנדרשתי ע"מ לקבל את ההנחה? נכון... אבל אם היית קונה ב36 שקלים נוספים היית מקבלת 100 ש"ח הנחה נוספת, זה בכפולות של 300!.
מה?? ולמה אף אחד לא אמר לי את זה במעמד הקניה. למה המוכרים "המקצוענים" לא פעלו לפי האמנה לשירות אמין ועם הפנים ללקוח והאירו את תשומת ליבי שבתוספת של 36 ש"ח אני אשלם פחות 54 ש"ח ממה ששלמתי?? . קחי עוד מוצר ותשלמי פחות... מי היה מסרב להצעה כזו טובה?!
פניתי לשרות לקוחות דרך האתר... כתבתי ב"צור קשר" מכתב מנומס ויפה שבו ציינתי את חוסר הבנתי למקרה הנדון...
חכתי חכתי.. רציתי רציתי... וכעבור שלושה שבועות טרם קיבלתי תשובה.. כל תשובה..
סבלנותי פקעה. חייגתי טלפונית סיפרתי את סיפורי וביקשתי טיפול, מענה, הקשבה, תשומת לב, הבנה... משהו...
קיבלתי??? לא!
פוקס עשתה מה שכל חברה נמוכה עושה... מטרטרת את הלקוח.
כי לציין בכתב דרך האתר זה לא מספיק, לדבר מילולית זה לא מספיק, גם וגם זה גם לא מספיק... צריך לשלוח פקס...ותנחשו מה? עדיף בצרוף חשובנית אז אולי אגש לסניף להוציא העתק?!
לא האמנתי למשמע אוזני...
להתחנן לשירות אמין ???
אז פקס לא תראו ממני, כי אני בטח שלא מתכוונת לרדוף אחריכם מעבר לרדיפה הארוכה שכבר ביצעתי.
חבל!!


עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מגי שלום רב .
צר לי לשמוע על המקרא
אני באופן אישי אדאג לטפל ולברר את המקרא
ולחזור אלייך עם תשובה בסיום הטיפול
תגובה:
תוכלי ליצור איתי קשר במיל האישי שלי
[email protected]
בברכה
אלעד פוקס
מנהל קשרי לקוחות
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה