|
|
|
|
|
|
כרטיס מועדון |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ביג ק. אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני חברת מועדון בפוקס ותאריך הולדתי 13/12. כמוסכם בחודש יום ההולדת אני זכאית ל 30% הנחה נוספים. כשהגעתי ביום שישי האחרון לביג ק. אתא לאחר המתנה של חצי שעה רק בקופה, התבשרתי שתאריך יום ההולדת לא מעודכן ואיני יכולה לממש את ההנחה. אני מדגישה ששנה שעברה התאריך כן היה מעודכן ולפתע נעלם מהמערכת. הובטח לי מהסניף שיחזרו אלי ביום ראשון בבוקר לאחר שיבררו מול שרות לקוחות ועד עצם היום הזה אני מחכה. בנוסף פניתי גם באתר הרשת לשרות לקוחות ולא קיבלתי מענה.
|
עדכון תאריך יום ההולדת וכן פיצוי בגין עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלתי את פנייתך, ואני מוצא לנכון לחזור אליך באופן אישי.
אנו נעמוד איתך בקשר ישיר ע"מ לתת פתרון לבעיה |
תגובה: |
שיחת טלפון |
פתרון: |
|
|
|