פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיבור פוגעני של מנהלת חנות פוקס, קרן כהן, בקניון גבעת שמואל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוני נתניהו 23 גבעת שמואל כתובת:
קניון הגבעה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בני הבכור חגג השבוע יום הולדת 6 וקיבל מאחד מחבריו חולצה ושעון של באקוגן שנרכשו בחנות FOX בקניון הגבעה בגבעת שמואל. החולצה טובה עליו, אך היום כשבאתי לפתוח עבורו את השעון, הוא היה מפורק באיזור הנעילה שלו (הבורג לא החזיק אותו). בני מאוד התאכזב ומאחר שאנו גרים ממש מול קניון הגבעה והיה שובר החלפה, ירדתי לחנות כדי לברר האם ניתן להחליף את השעון (במידה ולא היתה אפשרות, הייתי קונה לו שעון חדש, בסה"כ מדובר ב19.99 ש"ח). בחנות היה תור ארוך בקופה ולכן ניגשתי לעמדת הקופה ששם עמדו השעונים כדי לראות אם בכלל יש עוד שעון זהה ואם יש טעם שאעמוד בתור. בקופה היתה מנהלת החנות, קרן כהן, שפנתה אליי בצורה תוקפנית ושאלה:"מה את מחפשת פה בכלל?" הסברתי את העניין והיא, לפני כל הלקוחות בחנות אמרה בקול רם:"איך אדע שאת דוברת אמת? אולי הבן שלך כבר ענד אותו כמה ימים והיום הוא נקרע לו? אני לא יכולה להאמין לך." הייתי המומה! אני, אם לשני ילדים, דתייה, הולכת עם כיסוי ראש, והיא משפילה אותי לפני לקוחות החנות וטוענת שיתכן שאני משקרת??? בשביל שעון שעולה 20 ש"ח??? גם אם לא ניתן היה להחליף, לא הייתי מתווכחת וקונה לו חדש, אבל היא יכלה לומר בשקט, עוד מעט אתפנה אלייך ואז מסבירה באדיבות. בכל זאת עצרתי את עצמי מלענות לה, כדי לא ליצור מהומה לפני לקוחות אחרים וחיכיתי בסבלנות לתורי כדי להסביר לה זאת. להפתעתי היא התייחסה אליי בזלזול ובצורה מגעילה וחזרה על דבריה שהיא אינה יכולה להאמין לדבריי.
אני חושבת שזו בושה גדולה למותג גדול כמו FOX שמנהלת חנות מתייחסת כך ללקוחה בשביל שעון מסכן. (העניין הוא לא השעון, אלא היחס ודבריה על כך שיתכן ואני מרמה אותה)
עליי לציין שאני קונה המון בחנות זו, אני חברת מועדון ותמיד נתקלתי ביחס אדיב מאוד ומעולם לא היתה לי תלונה ולכן אני מרבה לשוב ולקנות בחנות זו. אך לא עוד! אני יותר לא אקנה בחנות זו וגם אפיץ את העניין בין חברותיי בגבעת שמואל.
עלבון סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנל קשרי לקוחות פוקס שם ותפקיד:
המקרא חמור על פניו .
המקרא יבדק ויטופל כראוי !
תגובה:
תגובה תשלח ישירות ללקוח בתום הבדיקה
אנו מודים על הפנית המקרא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה