פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול עבור קניה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סנטר 1 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביצעתי קנייה של מכנסיים לילד בחנות פוקס בייבי בסנטר 1 בירושלים. ביקשתי לשלם עבור הקנייה בכרטיס רב תו. המוכרת העבירה את הכרטיס ואמרה שהוא לא עבר, ולא בוצע חיוב. התבקשתי ואף שילמתי במזומן עבור הקנייה. בסכום של 200 ש"ח. אני חברת מועדון, ואף ניתן לאתר את התשלום דרך כרטיס המועדון שלי . בתאריך 31/6 ביצעתי קנייה עם כרטיס הרב תו ברשת "אפריל" הבאתי את הכרטיס לתשלום מתוך ידיעה שיש בו את הסכום המלא- 250 ש"ח. שכן הוא לא חויב בעבר. בקופה אמרו לי שיש בכרטיס רק 50 ש"ח. משיחת טלפון לשירות הלקוחות של הכרטיס, נאמר לי כי בוצע חיוב על הקנייה ב6/4 בפוקס בסכום של 200 ש"ח. ז"א ששילמתי פעמיים על אותה קנייה! שירות הלקוחות של רב תו אמר לי לפנות לחברה שכן היא זו שקיבלה את הכסף. פניתי דרך האתר של פוקס לשירות הלקוחות והשארתי פרטים לפני כשבוע. לא חזרו אלי. מאז השארתי כבר 2 הודעות בשירות הלקוחות הטלפוני שלהם ( אין אפשרות לשיחה עם נציג, אפשר להשאיר רק הודעה קולית) ועדיין לא קיבלתי מענה לפנייתי. אני חושבת כי חוסר המענה במשך שבוע, ומי יודע עד מתי, הוא מוגזם ולא מכבד את הרשת. מרב תו חזרו אלי תוך פחות מ24 שעות. וכאן אני מחכה ואין מענה באופק.
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף ששילמתי במזומן או בזיכוי הכרטיס שלי. אינני מוכנה בשום אופן לזיכוי בחברת "פוקס". אני רוצה לקבל את כספי בחזרה ולעשות בו כרצוני. פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מדובר בבעיה של חברת התו .
חברת התו מכירה בבעיה זו שאינה קשורה לפוקס כלל , ומבצעת החזרים .
תגובה:
נא פנו אל חברת התו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה