פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות!!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש אני ואחותי שבהריון בחודש שמיני ביקרנו בסניף של קניון הזהב כי היה מבצע 1+1. בחרתי לי מס' פריטים ונכנסתי לחדר ההלבשה למדוד ובינתיים אחותי חיכתה מחוץ לחדר ההלבשה וראתה ערימה של בגדים מקופלים ובחרה מס' פריטים שלדעתה מצאו חן בעיני. מוכרת בשם מירית אם אני לא טועה רצה אליה והתחילה לצעוק עליה שאלו בגדים שהיא קיפלה במשך כמה שעות ושנסתפק במה שיש על המדפים, אחותי הסבירה לה שאני מידה 2 ולא נשאר במדפים אבל בערימה המקופלת יש את המידה הזאת. זה לא עניין את המוכרת והיא המשיכה לצעוק על אחותי שאם היא תמשיך לנגוע בבגדים היא תשב לקפל אותם. אחותי נפגעה מאוד וגם אני שכן כל העונה קניתי מעל 20 חולצות בפוקס לי ולאחי עוד בתחילת העונה במחיר מלא ולא מגיעה לי או לאחותי התיחסות כזאת. כשביקשנו שתקרא למנהלת היא אמרה שאין לה בעיה כי הן חברות טובות והיא לא תעשה לה כלום!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני חושבת שפוקס תחליט מה הפיצוי שכן רכשתי פריטים ר פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד פוקס - מנהל שרות שם ותפקיד:
שלום רב,
בתחילה ברצוני להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי שכן אין זו דרכנו.
אנו ברשת FOX משתדלים מאוד לתת את האיכות, השירות והיחס הטובים
ביותר ללקוחותינו וכתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים לקניות לאורך
שנים רבות.
בהמשך לטיפול בתלונתך : המקרה חמור בעיני ולכן טופל באופן מיידי, השינויים
הדרושים בוצעו על מנת שמקרה כזה לא ישנה בעתיד .
תגובה:
טיפול משמעתי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה