|
|
|
|
|
|
פגם במוצר והמשך שירות גרוע מצד שירות לקוחות והחנות עצמה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 29 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-29.06 הייתי בחנות פוקס הום בילו החזרתי סט מצעים (שני סדינים יחיד, 4 ציפות לכריות ושני כיסויים לפוך) אשר היו פגומים. חשוב לי לציין שהמצעים הוחזרו לחנות לפני 14 יום ואחרי כביסה ראשונה.טרם קיבלתי התייחסות לפנייתי גם אחרי שהשארתי הודעות בשירות הלקוחות בטל' (039050100) אני מבקשת לחזור אלי בדחיפות ודורשת לקבל את כספי בחזרה ,ברמת שירות כזו לא מוכנה לקחת שום מוצר אחר מכם. תודה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת סכום הקנייה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|