פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גורע ורשלני בנוגע להחזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
ב10.8 רכשתי טי-שירטים בחנות פוקס בדיזנגוף סנטר. ב15.3 החזרתי אותן וקיבלתי זיכוי שמראה שהכסף (99.99 ש"ח) הוחזר לכרטיס האשראי שלי.
בתום שבוע, טרם ראיתי את הכסף בחשבון. דיברתי עם חברת האשראי, והסבירה י נציגה שהם טרם קיבלו את הזיכוי מחברת פוקס.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של הרשת, משם הופניתי למחלקת הנהלת החשבונות. לא ענו לי ועד היום לא ענו לי, למרות שהשארתי הודעות בבקשה שיצרו עמי קשר. ניסיתי גם באי-מייל.
שלחתי תמונה למועצה הישראלית לצרכנות.
לא רק שלא קיבלתי את הכסף בחזרה, אני מזועזעת מהיחס הרשלני והלא מקצועי של הרשת. מה שלא יקרה - פוקס איבדה אותי כלקוחה לתמיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי והתנצלות פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
היום תואם עם הלקוח תגובה:
זיכוי מזומן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה