טיפול גורע ורשלני בנוגע להחזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב10.8 רכשתי טי-שירטים בחנות פוקס בדיזנגוף סנטר. ב15.3 החזרתי אותן וקיבלתי זיכוי שמראה שהכסף (99.99 ש"ח) הוחזר לכרטיס האשראי שלי.
בתום שבוע, טרם ראיתי את הכסף בחשבון. דיברתי עם חברת האשראי, והסבירה י נציגה שהם טרם קיבלו את הזיכוי מחברת פוקס.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של הרשת, משם הופניתי למחלקת הנהלת החשבונות. לא ענו לי ועד היום לא ענו לי, למרות שהשארתי הודעות בבקשה שיצרו עמי קשר. ניסיתי גם באי-מייל.
שלחתי תמונה למועצה הישראלית לצרכנות.
לא רק שלא קיבלתי את הכסף בחזרה, אני מזועזעת מהיחס הרשלני והלא מקצועי של הרשת. מה שלא יקרה - פוקס איבדה אותי כלקוחה לתמיד.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|