פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחד הדברים הטובים שקרו בשנים האחרונות זה שלמדנו לתת ולקבל שירות טוב.
לאחרונה נתקלתי בבעיה ברשת פוקס, נרשמתי ושילמתי לכרטיס חבר, קיבלתי כחלק מהעיסקה כרטיס שמקנה הנחה לחודש יום ההולדת שלי. באותו חודש הגעתי לחנות (לקראת סוף החודש) לרכוש מספר פרטים בהנחה שמגיעה לי. מסתבר שמי שהכניס את המידע שלי למערכת טעה בחודש ולכן פיספתי את ההנחה המגיעה לי.
הצגתי להם את ת.ז שלי והראתי להם שהם טועים. הנציגים בחנות לא יכלו לעשות דבר, אין להם גם כל אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות כיוון שהם עובדים רק עד השעה 16:30.
מאד כעסתי, השארתי את כל הקניות שלי בחנות (וזה לאחר שהגעתי במיוחד למקום וגם שילמתי חניה)
למחרת התקשרתי לשירות לקוחות, כמובן שבאתר האינטרנט אין כל מספר טלפון, כך שהיה צריך לחפש מידע זה, כמובן שאין כל מענה אלא צריך להשאיר הודעה ולקוות שיחזרו אלי. חזרו, לאחר כמעט שבוע. הסברתי את המצב, ביקשו שאשלח צילום ת.ז שגם זאת עשיתי.
אחרי 3 ימים של חוסר תגובה השארתי שוב הודעה כועסת וגם שלחתי הודעה דרך האתר. התקשרו בחזרה ואמרו לי שבדקו את העיניין ואם אני רוצה אני יכולה באותו יום או למחרת להגיע לרכוש דברים ולקבל הנחה. הסברתי שבדיוק ביומיים הללו אני לא יכולה להגיע וזה לא הגיוני שאחרי שכבר הייתי במקום נותנים לי 24 שעות להנחה... שלא לדבר על פיצוי על כל הבלאגן, חניה וכו.
אמרו שהמנהל יתקשר.... אתם חושבים שהוא התקשר? עדיין לא.....
בקיצור מזמן לא חוויתי בארץ שירות לקוחות כל כך גרוע
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
מתן הנחה לתקופה יותר ארוכה מ 24 והנחה יותר גבוה בשל כל התהליך הלקוי. מעבר לכך לספק אפשרות מהחנות בזמן בעיה ליצור קשר עימם פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה