טעות בהקלדת תאריך לידה על כרטיס מועדון |
נושא התלונה: |
ארגוב אילנה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 01 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון קרית אונו |
כתובת: |
קניון קרית אונו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע, בחודש אוקטובר 2011 עשיתי כרטיס מועדון בחנות פוקס.
מיליתי את הפרטים באופן ידני על טופס נייר והם הוקלדו במחשב.
בתאריך יום הולדת רשמתי חודש 11, כפי שרשום בת.זהות שלי.
בחודש נובמבר (1.11.11) נכנסתי לחנות ורכשתי פריטים. ציפיתי לקבל הנחה של 30% בחודש יום הולדת כפי שמגיע לי מעצם רכישת כרטיס מועדון.
אך להפתעתי נאמר לי כי החודש הרשום במחשב הוא חודש אוקטובר ולא נובמבר, לכן לא תנתן לי הנחה. כשהראתי את תעודת הזהות למוכרת, הוא אמרה כי ברור לה כי הייתה טעות של מוכרת שהקלידה את הנתונים, אך אין מה לעשות.
בפנייתי לשירות לקוחות (רק באמצעות השארת הודעה, אין מענה אנושי), ישנה הודעת מוקלטת כי אין אפשרות לשנות את תאריך הלידה כפי שהוטבע בכרטיס מועדון.
היות וזה טעות של המוכרת, אני מבקשת לתת לי בכל דרך אפשרית 30% הנחה על קניה, או לחלופין לבטל את המועדון שלי ולהחזיר לי את סכום רכישת כרטיס המועדון.
השארתי הודעה במענה קולי של שירות הלקוחות, איש לא חזר אלי (במהלך יומיים אחרונים).
|
|
|
|
|