פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פוקס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.11 בעלי רכש 4 פריטים שלוש חולצות ומכנס לצורך העניין כשהגענו למלון הוצאתי את הפריטים והמכנס היה קרוע בברך חזרתי למחרת כדי להחליף את המכנס ואז המוכרת אמרה לי שרק שירות לקוחות יוכל לטפל בבעיה שלי ושאני לא יכולה להחליף מוצר כנגד מוצר כי היא לא יודעת אם אני פגמתי במוצר או שקיבלתי אותו ככה כי מוצר כזה היא לא הייתה מקבלת לחנות המוכרת הייתה ממש חוצפנית גם כששאלתי אם יש מנהלת היא אמרה לי שלא שהיא האחראית ושמנהל ים עסוקים ולא מטפלים בבעיה כזו אין להם זמן לזה .
ניסיתי לדבר עם המוכרת ולהבין מדוע אני לא יכולה לקחת מכנס אחר היא הסתובבה והלכה פשוט התעלמה ממני לחלוטין בעוד שהמוכרת האחרת ממהרת וממלאה לי פתק של שירות לקוחות רק להשתיק אותי, היא אמרה לי שאם אני רוצה אני יכולה להשאיר הודעה ויחזרו אליי משירות לקוחות אחרי הודעות חוזרות ונשנות לא חזרו אליי משירות הלקוחות ושהיא תנסה לזרז את העניין, העניין זורז .
בתאריך 18.12.11 התקשרה אליי אותה מוכרת ואמרה לי שחברת פוקס החליטה לא לפצות אותי ושהפריט מחכה לי בחנות שאלתי אותה למה הם החליטו כך? והיא אמרה לי שמעטפה עם הפריט ומכתב מחכים לי בחנות אמרתי לה שתשלח לי את המעטפה למרכז והיא אמרה שתחזור אליי.
בנוסף אני רוצה לציין שאני לקוחה קבועה של פוקס וקונה המון פריטים הן מפוקס ילדים, נשים וגברים.
התאכזבתי מהיחס ומהזילזול ומהצורה שבה טיפלו בי כלקוחה.
אני חושבת שחברה כזו צריכה לכבד את עצמה ואת לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר או זיכוי פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .

במידה ולקוח נתקל בפגם כלשהו למרות המאמצים שאנו משקיעים ,על הלקוח לשלוח את המוצר לבדיקה דרך הסניף הקרוב למקום מגוריו , ואנו דואגים לבדיקת המוצר ומתן תשובה ללקוח במהירות האפשרית.
תגובה:
המוצר עבר בדיקה יסודית ע"י מומחה , ונקבע כי הפגם איננו פגם יצור .
לצערי במקרים כאלו הרשת לא מזכה את הפריט .
נשמח אם תפנו לקבלת חוות דעת חיצונית של גורם ניטרלי כמכון התקנים
במידה והם יראו אחרת , נקבל את תשובתם ואף נפצה מעבר לעלות הפריט והבדיקה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה