פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת פריט קרוע ואי החלפתו! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מפרסמת פעם נוספת, זה שמטעם פוקס כתבו שידברו ישירות מולי לא ממש עזר. התקשר אליי בחור בשם אלעד (מנהל קשרי לקוחות) אחרי שפרסמתי את הבעיה גם בעמוד הפייסבוק של החברה. הוא הסביר לי שמנהלת החנות שיקרה לי כשאמרה שיש נוהל שאי אפשר להחליף פריט שנמכר קרוע ושהוא יחזור אליי מיד כשהפריט יגיע אליו ושזה יקח יום (את הפריט שלחתי שלשום), אף אחד בנתיים לא התקשר אליי.

להלן המקרה:
בתאריך 13/12/11 רכשתי במתחם G בכפר סבא שלושה סריגים מאותו סוג ברשת פוקס. מאחר ולקחתי את אותו הפריט רק בצבעים שונים מדדתי חולצה אחת בלבד ואת השאר בחרתי לפי הצבעים.
כשהגעתי הביתה גיליתי לאכזבתי שבאחד הסריגים יש חור בתפר שבשרוול. לכן נאלצתי לבזבז את זמני ואת הדלק ולהגיע שוב לחנות בכדי להחליפו. היום 18/12/11 הגעתי לסניף בקניון לב חדרה.
למרבה הפלא במקום לקבל התנצלות על כך שמכרו לי פריט פגום ולהחליף לי אותו מידית, נאמר לי שישלחו את הסריג לשירות הלקוחות והם ישקלו (כן כן-ישקלו) תוך 14 ימי עסקים האם להחליף לי את הסריג או לא.
המוכרת ומנהלת החנות שדאגו לציין בפני שהן רק בורג קטן במערכת סרבו לבקשותי הרבות לדבר עם מנהל מעליהן ודחפו לי ליד את מספר הטלפון של שירות הלקוחות על מנת שאצא במהרה מהחנות ולא אמשוך את תשומת לב הלקוחות האחרים ועוד מתחו ביקורת על היותי לא מתורבתת.
זאת אומרת, אני אמתין כעת 14 יום לגזר דיני ואז אצטרך לבזבז שוב את זמני ואת כספי הדלק שלי ולהגיע לחנות לקחת את הסריג המיוחל (במידה ויאשרו לי כמובן).
היש בושה גדולה מזו למתן שירות במדינתנו?
את הסריג בוודאי שכבר לא בא לי ללבוש ובהחלט הייתי מוותרת על כרטיס חבר המועדון שבבעלותי מעל ל-3 שנים, אך גם לזה למוכרת הייתה תשובה "הוא לכל החיים". אותי הם לא יראו שם בקרוב, אלא בכדי לקבל את כספי בחזרה.
עלבון, כספי, סוג הנזק :
רצוי שמישהו יקח אחריות וימצא לנכון להתנצל בפני, להחליף לי את החולצה במידי ולמצוא פתרון יצירתי שיגרום לי להיכנס לחנויות פוקס אי פעם בעתיד. פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
אנו שומרים אל אמינותנו ללקוחות וכאשר התחייבנו לתשובה ברגע שיגיע הפריט התכוונו לעמוד בכך .
הסריג הגיע היום אל המוקד לבדיקה
תגובה:
כבר היום יצרו איתך קשר ויודיעו לך מהסניף על זיכוי הפריט.
המנהלת לא "שיקרה"
הנוהל הוא שפריטים שלא ניתן לומר בוודאות שנרכשו עם פגם או שהפגם הנו פגם יצור , חייב משלוח לבדיקה מקצועית .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה