פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פוקס - מוצר פגום והיעדר תגובת שירות לקוחות במשך חודש וחצי!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החזרתי פריט פגום שנקנה בסניף פוקס בתל השומר ב- 1/11/11. המוצר נמצא פגום והוחזר בסניף הרצליה שבעת הכוכבים ב5/11/11. על שובר המסירה רשום שתשובה תימסר תוך שבועיים !! למרות מספר פניות טלפוניות לסניף ולשירות לקוחות, לא נעניתי עד היום. השארתי מספר טלפון להתקשרות בשירות לקוחות של פוקס, אך לא חזרו אלי.
אובדן הזמן וחווית טרטור הלקוח אותה אני חווה - קשה ביותר. נראה לי שזו אינה דרישה מוגזמת לקבל תגובה והחזר. אני מאד מאוכזבת מרמת השירות, הן בסניף בו החזרתי את המוצר והן בשירות לקוחות. חבל...
אני מבקשת החזר כספי או מוצר חלופי תקין - מיידית. פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
תשובה עוד היום תגובה:
שלום רב
אדאג לתשובה עוד היום
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה