פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מחירים ברורה בפוקס !! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
פלימה 4 חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.6.12 נכנסתי עם חברה שלי לחנות פוקס בקניון חיפה
בחנות ליד כול מדף/עגלה יש שלט ועליו אחוזי ההנחה לגביו
באחת העגלות של הקולקציה החדשה ואני מדגיש קולקציה חדשה כתוב שמלה ב-50 שקל
מכיוון שיש לי שובר מלאומי קארד של 25% הנחה בקנייה מעל 200 ש"ח חברה שלי החליטה לקנות 3 שמלות ואני קניתי חולצה נוספת מקולקציה חדשה על מנת לעבור את ה-200 שקל ושלא יהיה כפל מבצעים אני שוב מזכיר שזה קולקציה חדשה
כשהגענו לקופה המוכרת טוענת שאי אפשר לממש את השובר מכיוון שהשמלות כבר בהנחה אמרתי לה שהיא יכולה להסתכל על העגלה ולראות שרשום קולקציה חדשה היא לטענתה אמרה שאו שהיא תיקח מחיר מלא של השמלות (119 שקל לאחת) ואז תעשה לי 25% הנחה של השובר או שתיקח לי אוטומטית 50 שקל לשמלה
החלטתי לוותר על החולצה שלי ולא להרוס לחברה שלי את הכיף וקניתי לה 3 שמלות ב-150 שקל
ביקשתי מהמוכרת (סימה אחראית משמרת) רשות לצלם את השלטים וכך עשיתי
כשיצאתי מהחנות ראיתי בקבלה שאין שום תזכיר להנחה של השמלות והם מופיעות כרגיל במחיר של 49.99
זה פשוט בדיחה שחברת פוקס מפרסמת שלט של קולקציה חדשה וטוענת שזה אחרי הנחה
היה מאוד מביש ומעליב לעמוד בתור ליד מלא אנשים ולדרוש את ההנחה שמגיעה ולבסוף לא לקבל אותה
מבקש לחזור למספר 0545 ולא ל0546
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על סך 110 ש"ח (הנחת השובר פעמיים) והחולצה שהתכוונתי לקנות פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
לשם בירור המקרא עלינו לקבל את קוד הפריט
וכן את שובר ההנחה האמור וחשבונית הקניה
תגובה:
ניצור קשר טלפוני עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה