החלפת חצאית ברשת פוקס- החלפה לא בסכום כפי ששולם בפועל |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תחנה מרכזית |
כתובת: |
תחנה מרכזית ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חצאית בפוקס עזריאלי בשווי 50 שקלים לאחר הנחה של 50% , כאשר הגעתי לבית התחרטתי על הקניה והלכתי להחליף את החצאית ברשת פוקס בירושלים , חיפשתי בכל החנות ולא מצאתי כלום חוץ מחולצה אחת בשווי 20 שקלים, כאשר הגעתי לקופה לאחר המתנה מרובה הקופאית אמרה לי שיש לי עוד זיכוי של 29 שקלים והיא תטעין לי את הכרטיס , אמרתי לה שבסדר, היום חזרתי לפוקס שנית בכדי לקבל את הזיכוי , הקופאית בדקה ואמרה שאין לי שום זיכוי בכרטיס ושבכלל לא ניתן לעשות זאת .... הקופאית הוציאה אותי טיפשה , אין לי סיבה לרשום תלונה אם לא הייתי בטוחה בדברי זה בסך הכל 30 שקלים האומנם? הנושא הוא העיקרון למה לעבוד על לקוחות ?אשמח לשמוע תגובה , אם כי האכזבה היא מכל רשת פוקס חבל עוד לקוח מפוספס....
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|