הטעיית לקוחה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה לפני כחצי שנה, חזרתי להחליפה בבגד ים. לאחר כשבוע קיבלתי בגד ים ולכן הלכתי להחליף את הבגד ים מרשת פוקס. נאמר לי כי לא אוכל לקבל זיכוי . שאלתי את המוכרת, אחראית המשמרת, מה לעשות כי איני רוצה כרגע לקנות פריט? והיא אמרה כי תמיד אוכל להחזיר את הבגד ים . שאלתי אם אקבל עליו אותו מחיר, היא אמרה שכן, תמיד!
אתמול, חזרתי לחנות בכדי לקנות פריט חדש ולהחליף את בגד הים אבל אז אמרה לי , אותה מוכרת, כי יש עליו הנחה ולא אקבל את הסכום המלא!!!
חוצפה!! במקרה , הייתה איתי חברה באותו יום שיכולה להעיד ששילמתי על הבגד ים מחיר מלא כ-79 ש"ח.
המנהל לקוחות שלכם לא מוכן לשאת באחראיות של אותה מוכרת!
ממש בהלם מהתנהלות של רשת פוקס.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף את הבגד ים במחיר המלא! ולא במחיר ההנחה כיום . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|