פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה לפני כחצי שנה, חזרתי להחליפה בבגד ים. לאחר כשבוע קיבלתי בגד ים ולכן הלכתי להחליף את הבגד ים מרשת פוקס. נאמר לי כי לא אוכל לקבל זיכוי . שאלתי את המוכרת, אחראית המשמרת, מה לעשות כי איני רוצה כרגע לקנות פריט? והיא אמרה כי תמיד אוכל להחזיר את הבגד ים . שאלתי אם אקבל עליו אותו מחיר, היא אמרה שכן, תמיד!

אתמול, חזרתי לחנות בכדי לקנות פריט חדש ולהחליף את בגד הים אבל אז אמרה לי , אותה מוכרת, כי יש עליו הנחה ולא אקבל את הסכום המלא!!!

חוצפה!! במקרה , הייתה איתי חברה באותו יום שיכולה להעיד ששילמתי על הבגד ים מחיר מלא כ-79 ש"ח.

המנהל לקוחות שלכם לא מוכן לשאת באחראיות של אותה מוכרת!

ממש בהלם מהתנהלות של רשת פוקס.
כספי סוג הנזק :
להחליף את הבגד ים במחיר המלא! ולא במחיר ההנחה כיום . פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
רשת פוקס מאפשרת החלפת פריטים ללא הגבלת זמן
התנאי העיקרי להחלפה הנו חשבונית קני
תגובה:
לקוח שלרשותו פריט חדש, באריזה מקורית, וחשבונית קניה, יכול לקבל זיכוי בשובי המחיר הנקוב בחשבונית הקניה .

תודה על הפניה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה