פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בנוגע להנחה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אומנם עבר זמן מאז המקרה, אבל חשוב לי לכתוב על זה, כיוון שלא קיבלתי תגובה משירות הלקוחות עד עצם היום הזה (שלחתי את המקרה ב"צור קשר" באתר פוקס).
הגעתי לחנות לאזור התינוקות וראיתי עמדה ועליה 3 שורות של בגדים. בחלק הקדמי של העמדה היה שלט של "סוף עונה 50%" הנחה ואותו השלט היה גם בחלקה האחורי של העמדה (מה שגורם לכל אדם הגיוני להבין- שכל העמדה ב50% הנחה). בחרתי 3 זוגות מכנסיים והגעתי לקופה.
המוכרת העבירה את המוצרים וכשאמרה לי את הסכום הוא נשמע לי גבוה מדי - היא הסבירה שהמכנסיים הם 3 ב-100.
היא קראה למנהלת המשמרת שאמרה שפשוט עדיין לא הגיעו השלטים של 3 ב100, אבל היא לא יכולה לתת לי את המכנסיים ב50% (מחיר כל מכנס במקור הוא 45- כלומר לאחר 50% הייתי אמורה לשלם על 3 מכנסיים 67.5 ולא 100!).
ברשת פוקס לא מסמנים על גבי הבגד עצמו את ההנחה (כמו שעושים ברוב חברות ההלבשה), אז כל מה שנותר זה להסתמך על אותם שלטים שמפוזרים בחנות.

יצאתי מהחנות מבלי לקנות דבר!

לציין- שיש לי גם תמונה של אותה העמדה שמוכיחה את עניין הצבת השלטים.
מתן הנחה לקניית מוצרים בחנות פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה