|
|
|
|
|
|
סירוב להחלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב! בערב חג סוכות קיבלנו אני ובתי מתנות שנקנו ברשת פוקס הום עם פתקי החלפה.תוקף ההחלפה עבר בשלושה ימים והמוכרת לא הסכימה להחליף את המוצרים. הסברתי לה שקיבלתי את המתנות בערב סוכות 4 ימים קודם להגיעי אליהם ושינסו להבין ואולי לעזור לי לפנים משורת הדין , המנהלת ששמה סטפני סרבה להתחשב במקרה ענתה לי בצורה בוטה שזה הנוהל ואין מה לעשות ואם זה לא מוצא חן בעיני שאפנה לשירות בטלפון ורק אחרי החג. יצאתי משם כועסת ומתוסכלת מאד, כל הסיפור זה להחליף מוצר שלא התאים לנו וגרמו לי עקב זאת מפח נפש מיותר. תודה על תשומת הלב!
|
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב
כמוגדר בחוק, בכל בית עסק יש בגבלה של זמן להחזרת פריטים .
רשת פוקס מכפילה את הזמן הנקוב בחוק , אולם אחרי כן לא ניתןלהחליף פריטים . |
תגובה: |
נדאג ליצור קשר טלפוני על מנת לנסות ולהסדיר את העניין . |
פתרון: |
|
|
|