פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות אבסורדית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום! לאחר שפירסמתי את התלונה על סרוב החנות להחליף לי מוצר שקיבלתי במתנה מכוון שעברו 4 ימים מפג תוקף תלוש ההחלפה, פנתה אלי נציגה מטעם החברה בשם ריקי וביקשה שאשלח לה צילום של התלוש והבטיחה לשלוח אישורחדש ותקף להחלפה. ואז בשיחה השניה אומרת לי הגברת "מצטערת תוקף התלוש פג אין אפשרות להחליף" אני הייתי בהלם. סליחה.... מדוע פנית אלי מלכתחילה הרי את התשובה הזאת כבר קיבלתי ביום שהיגעתי לסניף. מה היתה המטרה שפנית אלי גב' ריקי הנכבדה אם לא לבוא לקראתי, להתחשב במה שקרה ולנסות לעזור לי בנושא. לא מבינה, פשוט אבסורד!

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
רשת פוקס הנה רשת , העומדת בסטנדרט שירות גבוה , ורואה בלקוחותיה אבן יסוד לקיומה .
אי לכך , מאפשרת הרשת החלפת פריטים חודש שלםזאת בניגוד לרשתות רבות אחרות
על מנת שלא ליצור מצב לא נעים , טורחת הרשת לציין זאת , הן על גבי שילוט בקופות , והן על גבי כל חשבונית .
תגובה:
בפנייתך רשמם "שעברו 4 ימים מפג תוקף תלוש ההחלפה"
הדבר אינו עולה בקנה אחד עם העובדה שחשבונית הקניה היא מתאריך 31.8.12
אשר על כן לצערנו, לא נוכל לקבל חזרה את הפריטים .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה