פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול המוכרת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי היתי בקניון מלחה, בדוכן המכירות, ומאוד התלהבתי מקנית קפוצונים, ועברתי בין המידות, מהסיבה שרציתי לקנות לחמשת ילדיי עפ"י מידתם, והתלבטתי אם לקנות גם לבעלי.
בעוד אני בחיפושים אחרי מידות היתה שם מוכרת עם שיער אסוף שאמרה שאני "קצת מטורללת" ושצריך לעזור לי.
אני לא שמעתי שכך היא אמרה, אבל אמרו לי אח"כ ואני מאוד כועסת, אבקש כי תנזפו בעובדת, מאחר וכולם שמעו חוץ ממני, וזכותי לעשות מה שאני רוצה והיא לא תקרא לי בשמות גנאי. היא בשעות עבודתה והעבודה שלה או לשרת אותי. אני מאוד נפגעתי.
פגישה בשמי הטוב סוג הנזק :
לתת הוראה למוכרים להתנהג יפה ולדבר יפה, שירות לפני הכל פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
קבלנו את פנייתך אלינו, ואנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה לך.

לאור השתלשלות העניינים, וכיוון ששביעות רצונך ושביעות רצון לקוחותינו בכלל חשובה לנו -המקרה טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם.
תגובה:
העובדת הועברה לבדיקה משמעתית בחברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה