|
|
|
|
|
|
תשובה של מנהל שלא מתקבלת על הדעת |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון הדר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פגמים של בגדי ילדים בקולקציית החורף 2013, לאחר עוגמת נפש גדולה חזרו אלי עובדי פוקס בתשובה מזעזעת של מנהל קשרי הלקוחות ששמו אלעד, אשר תשובתו היא שכל 10 הפריטים שנשלחו נבדקו על ידי מנהל טקסטיל והוא לא רואה לנכון לזכות אותי כי גורם חיצוני פגע בבגד....... ולדבריו בגדי פוקס הם באיכות גבוהה...... בושה את כל הבגדים אני מכבסת במכונת כבסה חדשה של אלקטרה ב - 30 מעלות איזה גורם זר יכול לגרום לכדורי בד על הבגד מלבד סחורה פגומה!!!!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלעד - מנהל קשרי לקוחות קבוצת פוקס |
שם ותפקיד: |
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
במידה ולקוח נתקל בפגם כלשהו למרות המאמצים שאנו משקיעים ,על הלקוח לשלוח את המוצר לבדיקה דרך הסניף הקרוב למקום מגוריו , ואנו דואגים לבדיקת המוצר ומתן תשובה ללקוח במהירות האפשרית.
|
תגובה: |
המוצר נבדק באמצעות מומחה ונקבע כי הפגם במוצר איננו פגם ייצור
אשר על כן לא זיכינו את המוצר
צר לנו על אי שביעות רצון הלקוח |
פתרון: |
|
|
|