פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
GIFT CARD נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איירפורטסיטי 52 ,נמל תעופה לוד,70100 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי היו 2 כרטיסי GIFT CARD של החברה , בשווי 200 ש"ח כל אחד, שקיבלתי במתנה. תוקף הכרטיסים פג ביוני 2012. לפני שהסתיים התוקף פניתי לנציג החברה באחד הסניפים ונאמר לי שעל מנת להאריך את התוקף או לבטל את התוקף כליל, עלי להעביר את הכרטיסים שברשותי בדואר רשום למטה החברה באיירפורטסיטי - נתב"ג וכך עשיתי. לאחר זמן רב שלא קיבלתי התייחסות, התקבל אצלי זיכוי על כרטיס אחד בלבד. פניות שלי לחברה מאז לא הביאו לתיקון הטעות ונאמר לי שהתקבל כרטיס אחד בלבד אצלכם. כאמור, 2 הכרטיסים נשלחו ביחד ולא הגיוני שאחד התקבל והשני לא שכן היו באותה המעטפה.
אני דורש לקבל בהקדם לכתובתי כרטיס/זיכוי חדש בגין הכרטיס החסר.
מספרי הכרטיס שנשלחו אליכם הם:
7203-7011-7663-9493
7203-7011-7663-9501
אודה לטיפולכם בהקדם, טרם פנייה לארכעות משפטיות, נמאס לי לרדוף אחריכם!
כספי סוג הנזק :
קבלת כרטיס חדש בשווי הכרטיס שנשלח אליכם פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
פנייה ישירה תגובה:
נציג שירות יצור קשר תוך 24 שעות לטיפול במקרא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה