פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תו הזהב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון לב המפרץ כתובת:
קניון לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 4.5.13 הגעתי לסניף לב המפרץ של פוקס לקנות מתנה לחברה שילדה . היה לי כרטיס של תו הזהב אשר היה טעון ב160 ש״ח.
הבאתי את המוצר לקופה והמוכרת אומרת שהמתנה יצאה 135 אמרתי שאני יוסיף גרביים כדי לסיים את הכרטיס.
בעודי הולכת להביא את המוצר , הקופאית טוענת שנעלם לה הכסף והכרטיס שלי מראה לה 0 שקלים.
טענתי שכנראה היא העבירה את הכסף , הקופאית מתלמדת קראה לאחמש״ית החורה בשם ענת , אשר גרמה לי להרגיש גנבת וטענה שאין לי כסף בכרטיס וכנראה קניתי בחנות אחרת איתו שמוצר היא לא תתן לי והחזירה לי את הכרטיס עם ה0 שקלים.
הקופאית השניה טענה בםני האחמשית שאכן היה כסף בכרטיס , וענת טענה שהיא מתלמדת ולכן לא מבינה כלום
התעקשתי לבדוק את הנושא מול הקופות של פוקס אך ענת טענה שביום שבת אין עם לדבר והיא תפנה אליי מחר ב8 בבוקר
יום ראשון העה הייתה כבר 10 וחצי ושום טלפון מענת
פניתי אני לחנות והיא הסבערה שעדיין אין לה תשובה עבורי ,
אמרתי לה שגם תשובה כזאת היא תשובה ומין ההגינות לפחות לחזור ללקוח.
היא טענה שתחזור בעוד חצי שעה , הזמן עבר והגיע השעה 14 ועדיין אין תשובה.
חזרתי ב14 ענת טענה שלפי הקופות בחברת גזית לא עבר כסף לפוקס וכנראה לא היה כסף בכרטיס בעוד שאני בטוחה שכן,
ביקשתי אחראית מעליה , היא הסבירה שהיא תחזור אליי בדקות הקרובות,
לא דובים ולא יער, חזרתי בשעה 16 והגעתי למנהלת החנות בחורה בשם ליטל שהסבירה כי לה תשובה.
אמרתי לה מה כל כך קשה לברר מול תו הזהב את התנועות בכרטיס?
היא אמרה שתפנה שוב להנהלה.
בזמן הזה אני התקשרתי לחברת תו הזהב שאכן אישרו לי שחברת פוקוס העבירו 12 פעמים את כרטיס תו הזהב שחי בשעה 22 בערב בפוקוס לב המפרץ .
התקשרתי לליטל ומסרתי לה את פרטי החברה ומס תו שתתקשר לראות בעצמה כי אני דוברת אמת , כי כולם חשבו שאני גנבת שקרנית!
אכן היא התקשרה ואמרה שאני צודקת
היא טוענת שהעבירה את םרטי המקרה לשירות הלקוחות שלהם והם יחזרו אליי.
אני נאלצתי לנסוע לחברה ללא מתנה כי כבר הכל היה סגור ונאלצתי לבלות יום שלם בטלפונים השפלות ובירורים
אני לקוחה קבוע של פוקוס חברת מועדון בעוד שגם עשיתי את חבר מועדון הוסבר לי שאקבל בקניה הבאה 100. שח
אף אחד לא הסביר שזה רק לחודש העוקב שעשיתי המועדון ולכן גם את כספי המועדון לא קבלתי
אני רוצה לציין לרעה את חברת פוקוס שגם מוצריה יקרים וגם שירוצה היה מתחת לכל ביקורת
אני מרגישה מושפלת ועצבנית לאחר המקרה הנ״ל
אשמח לתגובה ואדרוש התנצלות ופיצוי מחברת פוקס
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם וכמובן ההחזר הכספי של תו הזהב שנגנב לי על ידם פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה