פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות פיזית ומילולית מצד לקוחות ברדק בחנות. מנהלת חנות פסיבית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הקניון הגדול פתח תקוה כתובת:
פוקס גברים פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:


שלום רב,
ביום שישי קרה אירוע חריג ביותר בחנות פוקס גברים קניון הגדול פ"ת.
. בחנות 3 קופות ,3 תורים. אני עמדתי בתור השלישי סמוך לדלת היציאה, לפני 4 לקוחות אשר קיבלו שרות ויצאו. כשהגיע תורי החלו צעקות בתור המקביל בטענה שזה אינו תורי אלא התור שלהם (עמדו שם שני תורים מקבילים ארוכים) מתוכם 4 לקוחות התפרצו לקופה בעודי עומדת שם והקופאית שנאמר לי שהיא מנהלת החנות פשוט שירתה אותם ודחתה אותי על הסף 4 פעמים תוך שאותם 4 לקוחות מקללים ודוחפים אותי. הלקוחות הללו השתמשו באלימות פיזית ומילולית כלפי כאשר מנהלת החנות בהתעלמותה מאשרת להם להתפרע ולהפר את השקט. אחת מתוכן פשוט דחפה אותי, השנייה השתמשה במילים פסיכית ומפגרת וכל זה תחת עיניה של המנהלת שהחליטה לנטוש את עמדת הקופה מספר פעמים בטענה שעלי להגיע להסדר עם אותם לקוחות בעניין התור ואז היא תקבל אותי . דבר זה לא קרה מאחר ואותם לקוחות דחפו והתפרצו לקופה שוב ושוב כשהיא מקבלת אותם ומאשרת להם להתנהל בצורה כזו.. עם כל הכבוד לפוקס אני לא צריכה לשלם מחיר אישי ופיזי על מחדלי הניהול שלכם בחנויות זו לא צריכה להיות הבעיה שלי שהתורים ארוכים לקופות במהלך חווית הקנייה שלי . אני בהלם וטראומה לנוכח שיתוף פעולה של מנהלת החנות עם אלימות מילולית ופיזית כמו כן, עם העובדה שלא הסכימה לקבל אותי ונתנה לי לעמוד שם 25 דקות כשצועקים עלי לקוחות ודוחפים אותי כשמדובר בתור שלי !!!
התיעצתי עוד באותו יום עם עורך הדין שלי אשר אישר בפני כי מדובר באירוע בעל גוון פלילי שכן הוא כלל תקיפה מילולית ותקיפה פיזית מצד לקוחות אלו כאשר בחנות מתבצע שיתוף פעולה גלוי של המנהלת ע"י התעלמותה ממני ומהאירוע תוך מתן עדיפות שירות ללקוחות אלו אשר תרמה להסלמת האירוע מצידם כלפי.
ניכר שאין שום יד מכוונת בחנות אלא הלקוחות מנהלים בברוטליות את החנות. , נוזפים בקופאיות ובלקוחות בנימה וטון מזלזלים ובאיומים של פנייה להנהלה אבל הצוות שותק ואינו מנהל את האירועים הללו. מאוד בלט לאורך כל האירוע שהצוות כולל המנהלת עסוקים בלשדר עסקים כרגיל, בלגבות כספים אך לא לטפל באירועים המתרחשים בחנות.
אבקש את תגובתכם בנושא לפני העברת המכתב לעיתונות הארצית

בכבוד רב
אורית בראון
פגיעה פיזית סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה