פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בדבר שירות לקוי והעדר אפשרות למימוש זיכוי מקורי תקף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום 24.3.2013 השבתי בחנות פוקס קידס בקניון רמת אביב בגדים שקבלתי כמתנה שנרכשה בפוקס וקבלתי בחזרה זיכוי על סך 299.96 ₪.


2. יצוין בהקשר זה, כי הזיכוי הודפס על עמוד מחיק, וזאת בניגוד לחובה הקיימת עליכם בחוק הגנת הצרכן.

3. תכננתי לעשות שימוש בזיכוי בחופשתי באילת שהתקיימה בין התאריכים 12-14/5/13, לפני שבועות על מנת להנות מרכישה של פריטים להם הנחה של המע"מ וכן לקנות בגדים לחג.

4. ביום האחרון לחופשתי, ה- 14.5.2013, ערב שבועות, הגעתי לסניף פוקס קידס בקניון "מול הים" באילת וחיפשתי מתנות לחג, אחרי שבחרתי מתנות בעלות של כ- 500 ₪ והמתנתי ארוכות בתור בקופה (ערב חג כאמור), מסרתי את הזיכוי על מנת לשלם עמו עבור פריטים אלו.

5. אולם, על אף שמסרתי לקופאית את הזיכוי פיסית ביד (המצוי בידי גם כיום) מסרה לי הגב' לירון בקופה כי זיכוי זה מומש על ידי זה מכבר ולכן אינה יכולה לקבלו!!!!!!!!!!

6. לא זו אף זו שכמובן שלא ממשתי את הזיכוי המצוי בידיי, ומסרתי לה זאת ואף אמרתי לה הכיצד הוא מומש אם הוא בידיי ואם היא צריכה תצהיר על אמיתות דבריי, היא החלה להתווכח עימי כאשר התור היה מלא באנשים ששמעו כביכול שאני מנסה לעשות שימוש בזיכוי שמומש!

7. איני יכולה לתאר את עגמת הנפש שנגרמה לי באותו רגע, רק מהמשמעות של הלבנת פניי ברבים, כשהנני משמשת כיועצת משפטית בחברה גדולה ונאמר לי למעשה שאני מנסה להונות את פוקס בעבור 300 ₪!!!!
8. בקשתי מלירון, שהייתה מנהלת המשמרת שתבדוק את הנושא עם שירות לקוחות, אך היא המשיכה לפנות אל לקוחות שעמדו אחריי בתור, תוך אמירה שאין לה מה לעשות ושאפנה אל שירות הלקוחות לבירור הנושא כי מבחינתה הזיכוי מומש.

כך ממש!!
6. לאור התנהלותם זו, נבצר ממני לרכוש בגדים בערב החג מכספי הזיכוי וכן נמנעה ממני הזכות להנות מהנחת המע"מ עליה הסתמכתי עת שמרתי את הזיכוי לרכישה באילת.

7. עד היום לא קבלתי את פתיחת הזיכוי הגם שהודיעו לי כי אכן מדובר בטעות והמנהלת ננזפה, לי הציעו פיצוי של 50 שח- השפלה נוספת.

9. בטוחני כי ישנם לא מעט לקוחות שעברו חוויה דומה, ולכן התנהלות זו מעידה על הצורך בעדכון החקיקה בנושא קבלת זיכויים או לחילופין בחינת הנושא באמצעות תובענה ייצוגית.
עלבון, עגמת נפש,כספי סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
אנו סבורים כי המיקוח על גובה הפיצוי אינו ראוי
תגובה:
לא נוכל לתת ללקוח פיצוי של 500 ש"ח
עבור תקלה בקופה ואי נעימות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה