פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו כתובת:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחודש אפריל 2 שמיכות פיקה זוגיות בשווי של 290 שקל כל שמיכה במהלך חודש מאי כיבסתי את השמיכה לפי הוראות צרכן תליתי אותה לאורך לפהתעתי שהתייבשה ראיתי שהשמיכה התקצרה משמעותית .ניגשתי לחנות פוקס בצומת בילו טענתי שיש בעיה עם השמיכה לא בדקה את טענתי לא מדדה מול שמיכה חדשה רק מילאה פרטים ואמרה שישלח לשרות לקוחות תוך 14 ימי עסקים אקבל תשובה .
אכן אתמול ביום ה14 אני מקבלת טלפון מהחנות שטענה שהשמיכה חזרה משרות לקוחות ונאמרלי " את צריכה לנער את השמיכה כדאי שהיא תחזור לגודל שלה " כמה שניסיתי לומר לה שזה הדבר המגוחך ביותר ששמעתי וביקשתי שפוקס יעשו את זה ויחזירו את הגודל שרכשתי .לא הצליח שוחחתי עם מנהלת החנות שהבטיחה היום תשובה שלחתי פקס לשרות לקוחות חזרו אליי בטענה שהם לא עושים את זה שאני צריכה לעשות את זה .
מוצר פגום סוג הנזק :
מבקשת לקבל שמיכה חדשה או זיכוי פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה