אי התאמה במדניות החברה למה שקורה בפועל בחנות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול רכשתי מס פריטים ברשת פוקס הום , המעמד החיוב נמסר לי כי אנני יכולה לשלם בתלושי חג מכוון שהמחירים הם מחירי מבצע .
לתדהמתי לאחר השלום בעמדת האריזה יש שילוט מעל המדף שאומר ההפך הגמור " פריט שני ב 50% הנחה , הזול מבינהם , אין כפל מבצעים והנחות , למעט פירטי עודפים וכרטיסי הנחה "
הקופאית מסרבת לקבל תלושי חג (בכרטיס מגנטי ) והמדניות של החברה אומרת משהו אחר ..???
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיחזירו כסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|